eONPUIR

Стратегія формування корпоративної культури закладу вищої освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кубко, Валентина Петрівна
dc.contributor.author Шиндор, Аліна
dc.contributor.author Шынлор, Алина
dc.contributor.author Shyndor, Alina
dc.contributor.author Кубко, Валентина Петровна
dc.contributor.author Kubko, Valentyna
dc.date.accessioned 2019-01-24T08:34:23Z
dc.date.available 2019-01-24T08:34:23Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кубко, В. П. Стратегія формування корпоративної культури закладу вищої освіти / В. П. Кубко, А. В. Шиндор // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2018. – Вип. 138, ч. 2. – С. 209–213. uk
dc.identifier.issn 2076-1554
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8263
dc.description.abstract Розкрито сутність поняття корпоративної культури закладу вищої освіти та основні підходи до її діагностики та формування. Актуальність теми полягає у важливості розробки та впровадження комунікативної стратегії розвитку в закладі вищої освіти для подальшої успішної діяльності на освітньому ринку. Метою дослідження є аналіз сутності корпоративної культури в системі закладу вищої освіти та стратегій її формування. Застосовуються теоретичні та емпіричні методи дослідження. Висновки: вивчення корпоративної культури закладу вищої освіти проводиться з метою виявлення її реального стану, наявних проблем, а також визначення необхідності і напряму її зміни. en
dc.description.abstract The article deals with the concept of corporate culture of higher education institution and the main approaches to its diagnosis and formation. The urgency of the topic is the importance of working out and implementing a communicative development strategy in a higher education institution for its further successful educational activity on the educational market. The aim of the research is to analyze the essence of corporate culture of a higher education institution. Theoretical and empirical research methods have been used in this work. Conclusions: studying the corporate culture of a higher education institution is carried on with the aim of discovering what its real state is, what problems with it exist, and determining the directions of its change en
dc.language.iso uk en
dc.subject корпоративна культура, комунікативна стратегія, заклад вищої освіти. en
dc.subject corporate culture, communicative strategy, institution of higher education. en
dc.title Стратегія формування корпоративної культури закладу вищої освіти en
dc.title.alternative STRATEGY OF DEVELOPMENT OF CORPORATE CULTURE IN A HIGHER EDUCATION INSTITUTION en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності uk
opu.citation.journal Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць en
opu.citation.firstpage 209 en
opu.citation.lastpage 213 en
opu.citation.issue Випуск 138 (№11) en
opu.staff.id kubko.valentina@opu.ua en
opu.staff.id alinashindor@ukr.net en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию