Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Янушевич, Ірина Анатоліївна![]() |
|
dc.contributor.author | Парфенюк, Данііл В`ячеславович![]() |
|
dc.contributor.author | Янушевич, Ирина Анатольевна![]() |
|
dc.contributor.author | Yanushevych, Iryna![]() |
|
dc.contributor.author | Парфенюк, Даниил Вячеславович![]() |
|
dc.contributor.author | Parfeniuk, Daniil![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-01-25T08:02:07Z | |
dc.date.available | 2019-01-25T08:02:07Z | |
dc.date.issued | 2018-07-30 | |
dc.identifier.citation | Янушевич, І. Філософські баталії або навчаючи «хрестики-нулики» / І. Янушевич, Д. Парфенюк // Філософія та гуманізм. - 2018. - Вип. 1 (7). - С. 89-93. | uk |
dc.identifier.issn | 2518-7392 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8276 | |
dc.description.abstract | Особливий варіант педагогічного спілкування є комп'ютерні навчаючи ігри, в ході яких цілі навчання досягаються за допомогою вирішення ігрових завдань. Керуючи процесом гри, викладач одночасно і керує навчально-пізнавальною діяльністю, і пов'язує її з позитивним мотиваційним і емоційним фоном гри, з захопленістю змагання. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | ОНПУ | en |
dc.subject | навчаюча гра | en |
dc.subject | емпіризм | en |
dc.subject | діалог | en |
dc.subject | інтерактивне навчання | en |
dc.title | Філософські баталії або навчаючи «хрестики-нулики» | en |
dc.title.alternative | PHILOSOPHICAL FIGHTS OR "TIC-TAC-TOE" TRAINING | en |
dc.type | Article | en |
opu.kafedra | Кафедра філософії та методології науки | uk |
opu.citation.journal | Філософія та гуманізм | en |
opu.citation.firstpage | 89 | en |
opu.citation.lastpage | 93 | en |
opu.citation.issue | Вип. 1 (7) | en |
opu.staff.id | i.a.yanushevych@opu.ua | en |