Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Лугова, Тетяна Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Полякова, Анна | |
dc.contributor.author | Луговая, Татьяна Анатольевна | |
dc.contributor.author | Luhova, Tetiana | |
dc.contributor.author | Polyakova, Anna | |
dc.date.accessioned | 2019-02-20T07:00:10Z | |
dc.date.available | 2019-02-20T07:00:10Z | |
dc.date.issued | 2018-03 | |
dc.identifier.citation | Лугова, Т. Особливості та видовий склад документів у геймдизайні / Т. Лугова, А. Полякова // Акт. питання документознавства та інформ. діяльності: теорії та інновації : зб. матеріалів ІV Міжнарод. наук.-практ. конф., присвяч. 100-річчю Одес. нац. політехн. ун-ту, м. Одеса, 22-23 берез. 2018 р. – 2018. – С. 296-305. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8331 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості та видовий склад геймдизайн документів як підсистеми проектної документації, поставлено питання про доцільність уніфікації та стандартизації ігрової документації з огляду її креативності. Окреслені типологічні риси геймдизайн документів. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | геймдизайн документи, гейміфікація, система проектної документації, концепт-документ, офіційний документ. | en |
dc.title | Особливості та видовий склад документів у геймдизайні | en |
dc.title.alternative | FEATURES AND SPECIAL COMPOSITION OF DOCUMENTS IN GAME DESIGN | en |
dc.type | Article | en |
opu.kafedra | Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності | uk |
opu.citation.firstpage | 296 | en |
opu.citation.lastpage | 305 | en |
opu.citation.conference | Актуальні питання документознавства та інформаційної діяльності: теорії та інновації | en |
opu.staff.id | Luhova@opu.ua | en |
opu.conference.dates | 22-23 березня 2018 р. | en |