Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Лугова, Тетяна Анатоліївна![]() |
|
dc.contributor.author | Гуменникова, Тамара Рудольфівна![]() |
|
dc.contributor.author | Ряшенко, Оксана Іванівна![]() |
|
dc.contributor.author | Трояновська, Юлія Людвігівна![]() |
|
dc.contributor.author | Луговая, Татьяна Анатольевна![]() |
|
dc.contributor.author | Luhova, Tetiana![]() |
|
dc.contributor.author | Humennykova, Tamara![]() |
|
dc.contributor.author | Рященко, Оксана Ивановна![]() |
|
dc.contributor.author | Riashchenko, Oksana![]() |
|
dc.contributor.author | Трояновская, Юлия Людвигевна![]() |
|
dc.contributor.author | Troianovska, Yuliia![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-02-20T07:40:21Z | |
dc.date.available | 2019-02-20T07:40:21Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Інтеграція процесу розробки комп`ютерних ігор з доповненою реальністю у компоненти STREAM-освіти / Т. Р. Гуменникова, Т. А. Лугова, О. І. Ряшенко, Ю. Л. Трояновська // Herald of Advanced Information Technology = Вісн. сучас. інформ. технологій. - 2018. - № 01 (01). - С. 46-58. | uk |
dc.identifier.issn | 2663-0176 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8335 | |
dc.description.abstract | роботі описані зв'язки між компонентами STREAM-освіти (Science, Technology, Reading/Writing, Engineering, Arts, Mathematics) та етапами розробки комп’ютерних ігор (StoryTelling/Scripts, GameDesign, 2D/3D-Computer graphics, Programming, Testing, Game Level) на прикладі використання сенсорів контролю руху людини. Для ефективної інтеграції процесу розробки комп`ютерних ігор з доповненою реальністю у компоненти STREAM-освіти запропоновано методику створення реально доповненої віртуальності тренувальних вправ на прикладі тренувань з м’ячем на основі сенсору руху MS Kinect. В результаті аналізу характеристик віртуального середовища, яке створюється сенсором контро-леру MS Kinect та враховує обмеження програми Scratch, запропоновано формалізувати характеристики віртуального середовища. Наведено результати аналізу ігор, які пропонуються виробниками програмного забезпечення LumoPlay та MotionMagix у класах логічних, спортивних, розважальних у різних ігрових жанрах та релаксуючих зі спеціальними ефектами. Показані приклади експериментів під час організації двох майстер-класів Meet and Code 2018 для школярів з програмування віртуально доповненої реальності футбольних тренувань, за результатами яких підтверджено зацікавленість школярів в участі у багатьох навчальних процесах, пов’язаних зі STREAM-напрямами. Результати роботи також визначили напрямки подальших досліджень та розробок; в процесі досліджень оцінка похибки візуалізації віртуальних об’єктів визначила необхідність розробки спеціального алгоритму автоматичної корекції координат розташування віртуальних об’єктів-спрайтів, які є частиною єдиної групи об’єктів тіла гравця; багато прикладів ігор комерційних систем створено на основі шаблонів, які дозволяють швидко змінювати графічну частину гри, тому в подальшому планується створити подібні Scratch-шаблони для розвиваючих ігор. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | STREAM-освіта; комп`ютерна гра; доповнена реальність; сенсори контролю руху людини | en |
dc.title | ІІнтеграція процесу розробки комп`ютерних ігор з доповненою реальністю у компоненти STREAM-освіти | en |
dc.type | Article | en |
opu.kafedra | Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності | uk |
opu.citation.journal | Herald of Advanced Information Technology / Вісник сучасних інформаційних технологій | en |
opu.citation.firstpage | 46 | en |
opu.citation.lastpage | 58 | en |
opu.citation.issue | 01(01) | en |
opu.staff.id | Luhova@opu.ua | en |