eONPUIR

Концепт «маска» в соціально-філософському осмисленні «театру» буття

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Прокопович, Лада Валеріївна
dc.contributor.author Прокопович, Лада Валерьевна
dc.contributor.author Prokopovych, Lada
dc.date.accessioned 2019-04-15T06:26:37Z
dc.date.available 2019-04-15T06:26:37Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Прокопович, Л. В. Концепт «маска» в соціально-філософському осмисленні «театру» буття / Л. В. Прокопович // Virtus : scientific journal. – 2019. – Iss. 31, February. – P. 16–20. – (Published since 2014). uk
dc.identifier.issn 2410-4388 (Print)
dc.identifier.issn 2415-3133 (Online)
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8413
dc.description.abstract Мета дослідження – осмислення соціально-філософських засад театральності комунікацій в системі «особистість – суспільство – культура» за допомогою концепту «маска». Методологія дослідження ґрунтується на методах соціокультурного аналізу в рамках концепції театральності соціокомунікативних проявів культури. Цей підхід (що складає наукову новизну роботи) дозволив показати, що маска, як предмет культури і як метафора, є феноменом, що поєднує протилежні, суперечливі функції, смисли, уявлення, практики. Це задає діалектичний характер всім філософсько-теоретичним конструкціям, які будуються з використанням концепту «маска» для осмислення не лише соціального маскараду, а й «театру буття взагалі. en
dc.description.abstract The purpose of the study is to understand the social and philosophical foundations of the theatricality of communications in the system “personality – society – culture” with the help of the concept “mask”. The research methodology is based on the methods of sociocultural analysis within the framework of the concept of theatricality of sociocommunicative manifestations of culture. This approach (which constitutes the scientific novelty of the research) made in possible to show that the mask, as an object of culture and as a metaphor, is a phenomenon that combines opposing, contradictory functions, meanings, ideas, practices. This sets the dialectical nature of all philosophical and theoretical structures that are built using the concept of “mask” to reflect not only the social masquerade, but also the “theater” of being in general. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Virtus en
dc.subject соціальна реальність, «театр» буття, маска, роль, особистість, діалог, соціальні комунікації en
dc.subject social reality, “theater” of being, mask, role, personality, dialogue, social communications en
dc.title Концепт «маска» в соціально-філософському осмисленні «театру» буття en
dc.title.alternative THE CONCEPT OF “MASK” IN THE SOCIO-PHILOSOPHICAL UNDERSTANDING OF THE “THEATER” OF BEING en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра культурології та мистецтвознавства uk
opu.citation.journal Virtus: Scientific Journal en
opu.citation.firstpage 16 en
opu.citation.lastpage 20 en
opu.citation.issue 31 en
opu.staff.id prokopovich.lada@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию