eONPUIR

Забезпечення ефективності маркетингових компаниій за допомогою машинного навчання

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Шпинковська, Марія Іванівна
dc.contributor.author Голобородько, В. В.
dc.date.accessioned 2019-06-06T09:53:21Z
dc.date.available 2019-06-06T09:53:21Z
dc.date.issued 2019-03-20
dc.identifier.citation Голобородько, В. В. Забезпечення ефективності маркетингових компаниій за допомогою машинного навчання / В. В. Голобородько, М. І. Шпинковська // Комп’ютерні інтелект. системи та мережі : XІІ Всеукр. наук.-практ. WEB конф. аспірантів, студентів та молодих вчених : матеріали конф., 20-22 берез. 2019 р. / Кривор. нац. ун-т. - Крівий Ріг, 2019. - С. 103-104. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8581
dc.description.abstract Визначено необхідність застосування технологій машинного навчання для ефективного прогнозування успіху маркетингової акції фінансової установи. Запропоновано заходи з відбору найбільш інформативних ознак для досягнення мети. en
dc.publisher Наукове видання «комп'ютерні інтелектуальні системи та мережі» en
dc.subject Комп'ютерні системи, мережі, штучний інтелект, машинне навчання, machine studies en
dc.title Забезпечення ефективності маркетингових компаниій за допомогою машинного навчання en
dc.title.alternative Providing of efficiency of marketing компаниій is by means of machine studies en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра вищої математики та моделювання систем uk
opu.citation.journal Матеріали XІІ Всеукраїнської науково практичної WEB конференції en
opu.citation.firstpage 103 en
opu.citation.lastpage 104 en
opu.citation.conference XІІ Всеукраїнська науково практична WEB конференція аспірантів, студентів та молодих вчених en
opu.staff.id shpynkovska@opu.ua
opu.conference.dates 20-22 березня 2019 р. en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию