eONPUIR

Використання засобів маркетингу для комерціалізації результатів науково-технічних досліджень закладів вищої освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Конокеєнко, Олександр Ігорович
dc.contributor.author Конокеенко, Александр Игоревич
dc.contributor.author Konokeienko, Oleksandr
dc.date.accessioned 2019-07-19T07:38:08Z
dc.date.available 2019-07-19T07:38:08Z
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.citation Конокеєнко, О. І. Використання засобів маркетингу для комерціалізації результатів науково-технічних досліджень закладів вищої освіти / О. І. Конокеєнко ; наук. керівник І. О. Башинська // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 54-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2019. - С. 6-11. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8646
dc.description.abstract Розглянуто поняття" використання засобів маркетингу для комерціалізації результатів науково-технічних досліджень вищих навчальних закладах", їх проблеми, причини виникнення,а також методи для запобігання. en
dc.description.abstract The concept of '' use of marketing tools for commercialization of the results of the scientific and technical research in higher educational institutions'', their problems, causes, as well as methods for preventing threats are considered. en
dc.description.abstract Рассмотрены понятия ''использование средств маркетинга для коммерциализации результатов научно-технических исследований высших учебных заведениях'', их проблемы,причины возникновения,а также методы для предотвращения. en
dc.language.iso uk en
dc.subject комерціалізація en
dc.subject маркетинг en
dc.subject науково-технічні дослідження en
dc.subject ЗВО en
dc.subject commercialization en
dc.subject marketing en
dc.subject scientific and technical research en
dc.subject university en
dc.subject коммерциализация en
dc.subject маркетинг en
dc.subject научно-технические исследования en
dc.subject ВУЗ en
dc.title Використання засобів маркетингу для комерціалізації результатів науково-технічних досліджень закладів вищої освіти en
dc.title.alternative Использование средств маркетинга для коммерциализации результатов научнотехнических исследований высших учебных заведений en
dc.title.alternative Use of marketing tools to commercialize the results of scientific and technical studies at higher education institutions en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра обліку, аналізу і аудиту uk
opu.citation.journal Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі en
opu.citation.firstpage 6 en
opu.citation.lastpage 11 en
opu.citation.conference Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі en
opu.citation.issue 54 en
opu.staff.id i.a.bashinskaya@opu.ua en
opu.conference.dates 13-17 травня 2019 р. en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию