eONPUIR

Основні тенденції розвитку внутрішнього ринку електронної комерції

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бавико, Олександр Євгенович
dc.contributor.author Колодін, Євген
dc.date.accessioned 2019-09-02T07:01:32Z
dc.date.available 2019-09-02T07:01:32Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бавико, О. Основні тенденції розвитку внутрішнього ринку електронної комерції в Україні / О. Бавико, Є. Колодін // Торгівля і ринок України : темат. зб. наук. пр. / Дон. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла туган-Барановського. - Кривий Ріг, 2019. - № 1 (45). - С. 32-40. uk
dc.identifier.issn 2079-4819
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8751
dc.description.abstract Метою дослідження є визначення тенденцій розвитку внутрішнього ринку елек- тронної комерції в Україні, а саме: його обсягів, змін у товарній, суб’єктній і технологічній структурах. А також визначення сегментів, що у найближчі два роки будуть характеризу- ватись найбільшими темпами зростання. Методи. У дослідженні використано комплекс загальнонаукових методів: узагальнен- ня, порівняння, побудови та аналізу динамічних рядів даних, структурно-функціонального аналізу та екстраполяції у прогнозуванні. Результати. Пришвидшений розвиток інформаційно-комунікаційних технологій зу- мовлює швидкі зміни структури та постійне оновлення організаційних форм і технологічних інструментів, що використовуються в галузі електронної комерції. Відповідні зміни мають бути об’єктом постійного моніторингу і форсайту для забезпечення своєчасної диверсифі- кації підприємницької активності та капіталу. Ринок електронної комерції в Україні має сталу тенденцію до збільшення обсягів продажів. Темп середньорічного зростання в останні чотири роки становить 36,1 %, а прогнозований обсяг ринку у 2019 р. — 88 млрд грн. Галузь електронної комерції характеризується постійним виникненням нових продуктів та по- слуг: створення та SEO-просування сайтів, розроблення мобільних додатків, контекстна реклама. Найбільші частки у продажах належать таким товарним групам: одяг та взуття; товари щоденного вжитку, техніка та електроніка. Діючі на ринку електронної комерції ритейлери відмічають збільшення обсягів продажів продуктів харчування, відповідний то- варний сегмент характеризується найбільшими темпами зростання. Найбільшими гравцями ринку електронної комерції є великі мережеві інтернет-магазини, які у 2018 р. почали ак- тивно використовувати технології маркетплейсів: Розетка, Фокстрот, Эльдорадо, Comfy, Citrus. У структурі електронних покупців постійно зростає частка користувачів смартфо- нів. Прогнозована кількість користувачів смартфонів у 2020 р. становитиме 70 % від за- гальної кількості користувачів мобільного зв’язку, або приблизно 20,3 млн осіб, що зумовлює пришвидшене зростання сегменту мобільних додатків. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Донецький нацональний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського en
dc.subject ринок en
dc.subject електронна комерція en
dc.title Основні тенденції розвитку внутрішнього ринку електронної комерції en
dc.title.alternative MAIN TRENDS IN THE UKARAINIAN ELECTRONIC COMMERCE INTERNAL MARKET DEVELOPMENT en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра підприємництва і торгівлі uk
opu.citation.journal Торгівля і ринок України en
opu.citation.firstpage 32 en
opu.citation.lastpage 40 en
opu.citation.issue 45 en
opu.staff.id o.ie.bavuko@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию