Аннотация:
В статті досліджується корпоративна соціальна відповідальність як складова національного бізнесу. З’ясовано визначення корпоративної соціальної відповідальності. Проаналізовано основні проблеми соціальної відповідальності бізнесу в Україні: обмежені механізми практичного заохочення соціальної відповідальності бізнесу; суспільство і влада знаходяться в опозиції до бізнесу; брак фінансів для участі у соціальному інвестуванні; низький рівень правової свідомості бізнесу; закритість компаній для широкої громадськості; недовіра до співпраці; неправильне інформування про соціальну відповідальність бізнесу в Україні. Проведено аналіз підприємств які приєдналися до Генеральної Угоди ООН в Україні для впровадження соціальних стандартів відповідальності. Визначено перспективи розвитку СВБ в Україні. Запропоновано впровадження основних положень концепції сталого розвитку, за допомогою впровадження додаткового модулю до корпоративних інформаційних систем з інформацією про основні положення концепції сталого розвитку.