eONPUIR

Моделювання ринкових стратегій підприємств в умовах невизначеності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Соколовська, Зоя Миколаївна
dc.contributor.author Соколовская, Зоя Николаевна
dc.contributor.author Sokolovska, Zoia
dc.date.accessioned 2019-11-07T08:46:26Z
dc.date.available 2019-11-07T08:46:26Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Соколовська, З. М. Моделювання ринкових стратегій підприємств в умовах невизначеності / З. М. Соколовська // Проблеми економіки. - 2018. - № 1 (35). - С. 368-377. uk
dc.identifier.uri http://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2018-1_0-pages-368_377.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9146
dc.description.abstract Метою статті є розгляд можливостей застосування багатопідхідної парадигми імітації в моделюванні ринкових стратегій підприємств (на прикладі ІТ-компаній). Узагальнюючи праці багатьох фахівців, визначено особливості функціонування ІТ-компаній на ринку інформаційних технологій та комунікацій, а також проблеми формування та актуалізації їх стратегій. Наголошено на необхідності використання спеціальних інструментів аналізу та прогнозування із забезпеченням попереджуючого моделювання та багатоваріантного дослідження різних сценаріїв реалізації ринкових стратегій ІТ-компаній. Обґрунтовано відповідність наведеним умовам методу імітаційного моделювання. Запропоновано імітаційну модель формування ринкової стратегії ІТ-компанії, побудовану з використанням багатопідхідної парадигми імітації на платформі системи AnyLogic. Як базові застосовані системно-динамічний та агентний підходи. Роботу моделі проілюстровано фрагментами імітаційних експериментів, проведених на прикладі міжнародної ІТ-компанії «NetCracker Technology». Продемонстровано можливості параметричного налаштування експериментів, окреслено напрямки подальшого удосконалення моделі-тренажера. en
dc.language.iso uk en
dc.subject підприємство en
dc.subject ІТ-компанія en
dc.subject ринкова стратегія en
dc.subject імітаційне моделювання en
dc.subject багатопідходне моделювання en
dc.subject системна динаміка en
dc.subject агентний підхід en
dc.subject імітаційний експеримент en
dc.title Моделювання ринкових стратегій підприємств в умовах невизначеності en
dc.title.alternative Моделирование рыночных стратегий предприятий в условиях неопределенности en
dc.title.alternative The Modeling of Enterprise Market Strategies under Uncertainty en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій uk
opu.citation.journal Проблеми економіки en
opu.citation.firstpage 368 en
opu.citation.lastpage 377 en
opu.citation.issue 1 en
opu.staff.id szn@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию