Аналізується феномен медіакультури у сфері гуманітарного знання, зазначається інтегративна роль медіакультури у соціумі. Підсумовано, що основні концепції дослідження медіа культури були сформовані на перетині психології, ...
Розглядається сутність комунікацій у процесі надання послуг вищої освіти, їх вплив на конкурентоспроможність вищих навчальних закладів. Зазначено модель процесу комунікації та необхідні дії для ефективної комунікації.
Баландіна, Надія Францівна; Баландина, Надежда Францевна; Balandina, Nadiya(2020)
У роботі показано вищу журналістську освіту як динамічну практику, що розгортається й постійно оновлюється вслід за інноваційними процесами в соціально комунікаційній сфері за двома напрямами – науково-технологічному і ...
Баландіна, Надія Францівна; Баландина, Надежда Францевна; Balandina, Nadiya(2012)
Проаналізовано образ журналіста, яким він постає у свідомості сучасних учнів. Складники образу — ядерні, центральні, периферійні — встановлено на основі обробки даних вільного асоціативного експерименту. Результати ...
Баландіна, Надія Францівна; Баландина, Надежда Францевна; Balandina, Nadiya(2017)
Навчальний текст є важливим засобом формування мовленнєвих умінь і навичок, джерелом
вивчення мовних одиниць і категорій, а також стимулом, що може мати безліч ситуативних
реалізацій й інтерпретацій в навчальному процесі. ...
Баландіна, Надія Францівна; Баландина, Надежда Францевна; Balandina, Nadiya(2020)
У статті показано специфіку формування медіаобразу Томаша Падури, польськоукраїнського поета й композитора, представника польського романтичного українофільства
першої половини ХІХ ст., і перетворення його на символ ...
У статті йдеться про проблему опису y словниках прагматичних кліше на прикладі перформатива
prosím (prosíme) і прошу (просимо) в чеській та українській мовах, де вони мають усталену сферу
вживання і виражені регулятивні ...
Баландіна, Надія Францівна; Баландина, Надежда Францевна; Balandina, Nadiya(2017)
Стаття присвячена з’ясуванню природи навчального тексту і навчального дискурсу
та установленню їхніх диференційних ознак. Доводиться, що розмежування цих понять
є методологічно виправданим, оскільки навчальний текст є ...
Баландіна, Надія Францівна; Баландина, Надежда Францевна; Balandina, Nadiya(2010)
у статті досліджуються експліцитні перформативи як індикатори комунікативних функцій конвенційних висловлень, у перформативну парадигму введено семантичні перформативи, їхні формальні модифікації, а також прагматичні кліше, ...
Баландіна, Надія Францівна; Баландина, Надежда Францевна; Balandina, Nadiya(2018)
Досліджено процес масифікації польсько-óкраїнської пісні «Hej, sokoły!», імовірно написаної Томашем
Падóрою в середині ХІХ ст. У хронологічній послідовності виділено кілька хвиль зростання попóлярності:
під час ...
Баландіна, Надія Францівна; Баландина, Надежда Францевна; Balandina, Nadiya(2011)
Необхідність використання асоціативного експерименту як дослідницького методу спочатку з’явилася у зв’язку з розробкою проблеми методичної типології лексики і спробою кількісно визначити труднощі запам’ятовування іншомовного ...
Баландіна, Надія Францівна; Баландина, Надежда Францевна; Balandina, Nadiya(2012)
Серед визначних діячів української науки виділяється ім’я Михайла Андрійовича Жовтобрюха, відомого лінгвіста, автора понад 300 публікацій. У колі багатогранних проблем теоретичного характеру чи не найбільшу увагу вченого ...