eONPUIR

UML-моделі як основа проектування та балансування сценаріїв

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Лугова, Тетяна Анатоліївна
dc.contributor.author Лись, Дар'я Анатоліївна
dc.contributor.author Луговая, Татьяна Анатольевна
dc.contributor.author Luhova, Tetiana
dc.contributor.author Лысь, Дарья Анатольевна
dc.contributor.author Lys, Daria
dc.date.accessioned 2019-11-11T09:26:36Z
dc.date.available 2019-11-11T09:26:36Z
dc.date.issued 2019-11-19
dc.identifier.citation Лугова, Т. А. UML-моделі як основа проектування та балансування сценаріїв / Т. А. Лугова, Д. А. Лись // ΛΌГOΣ Мистецтво наукової думки : міжнарод. мультидисциплінар. наук. журн. - 2019. - № 7, листоп. - С. 33-37. uk
dc.identifier.issn 2617-7064
dc.identifier.issn ISSN 2663-4139 (Online).
dc.identifier.other DOI:10.36074/2617-7064.07.00.00
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9224
dc.description.abstract Охарактеризовано функціональні можливості використання UML-моделювання при проектуванні та балансуванні комп’ютерних ігор. Зазначено, що UML-моделювання дає можливість не лише візуалізувати та оптимізувати сценарії гри, а й балансувати їх. Співвіднесено види балансів гри з діаграмами UML, наведено приклади. З’ясовано, що на відміну від класифікування, кінцевим продуктом якого є класифікаційна таблиця; та інфографіки, яка загалом представляє логіко-семантичні зв’язки між об’єктами, UML-моделі мають більше функціональних можливостей для відображення об’єктів реальної та віртуальної реальності через застосування графічних та структурованих вербальних описів. en
dc.description.abstract Features of the use of UML modeling in the design and balancing of computer games. It is stated that UML modeling allows not only to visualize and optimize game scenarios, but also to balance them. The types of game balances are correlated with UML diagrams, examples are given. It is found that, unlike the classification, the end product of which is a rating table; and infographics, which are generally semantic links between objects, UML models have more functionality to display real and virtual reality objects through the use of graphical and structured verbal descriptions. en
dc.language.iso uk en
dc.subject UML-моделі; методи балансування відеогри, сценарії комп’ютерних ігор; гейміфікація; механіка ігор. en
dc.subject UML modeling; video game balancing techniques, computer game scenarios; gameplay; game mechanics. en
dc.title UML-моделі як основа проектування та балансування сценаріїв en
dc.title.alternative UML MODELS AS THE BASIS OF DESIGNING AND BALANCING COMPUTER GAMES SCENARIOS en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності uk
opu.citation.journal ΛΌГOΣ. МИСТЕЦТВО НАУКОВОЇ ДУМКИ en
opu.citation.firstpage 33 en
opu.citation.lastpage 37 en
opu.citation.issue 7 en
opu.staff.id Luhova@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию