eONPUIR

Розвиток елементів marketing-mix на підприємствах Інтернет-торгівлі в Україні

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мазур, О.Є.
dc.date.accessioned 2019-11-15T07:28:54Z
dc.date.available 2019-11-15T07:28:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Мазур О. Є. Розвиток елементів marketing-mix на підприємствах Інтернет-торгівлі в Україні / О. Є. Мазур // Економіка: реалії часу. – 2018. – № 5 (39). – С. 68-76. ua
dc.identifier.citation Mazur O. Ye. Еvelopment of marketing-mix elements for the internet trade enterprises in Ukraine / O. Ye. Mazur // Economics: time realities. – 2018. - № 5 (39). – Р. 68–76. ua
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri https://economics.opu.ua/files/archive/2018/No5/68.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9313
dc.description.abstract Інтернет-торгівля в Україні демонструє найбільш динамічні темпи росту. Поряд із іншими факторами, це забезпечується маркетинговою діяльністю підприємствучасників, за допомогою яких вони привертають покупців і нарощують доходи. В статті здійснено аналіз новітніх тенденцій у маркетинг-мікс Інтернет-торгівлі в Україні, в розрізі елементів 4Р. В рамках кожного елементу комплексу маркетингу виявлено провідні тенденції-драйвери, які визначають принциповий напрям подальшого розвитку – і окремо кожного елементу 4Р, і разом усього комплексу маркетинг-мікс. Визначені тенденції ув’язані зі зміною вимог, вподобань та звичок споживачів. en
dc.description.abstract Internet trade in Ukraine shows a high pace of growth. Along with other factors, it is supported by marketing activities of participating enterprises that attract customers and, therefore, increase revenues. The article analyzes the latest trends in the marketing mix of e-commerce in Ukraine from the perspective of 4P elements. The leading trends-drivers have been identified within each element of the marketing mix. These trends determine primary directions of their further development for each of 4Pelement and for the entire marketing-mix complex. The author also connects revealed trends with changes in customers’ requirements, preferences and habits. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject інтернет-торгівля en
dc.subject e-commerce en
dc.subject роздрібна торгівля en
dc.subject інтернет-магазини en
dc.subject комплекс маркетингу en
dc.subject маркетингмікс en
dc.title Розвиток елементів marketing-mix на підприємствах Інтернет-торгівлі в Україні en
dc.title.alternative Development of marketing-mix elements for the Internet trade enterprises in Ukraine en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра обліку, аналізу і аудиту ua
opu.citation.journal Економіка: реалії часу en
opu.citation.firstpage 68 en
opu.citation.lastpage 76 en
opu.citation.issue №5(39) en
opu.staff.id mazurelena13@gmail.com en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию