eONPUIR

Маркетинг інновацій як напрямок підвищення результативності інноваційної діяльності підприємств

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Волощук, Лідія Олександрівна
dc.contributor.author Хвальчик, Інна Леонидівна
dc.date.accessioned 2019-11-15T08:00:09Z
dc.date.available 2019-11-15T08:00:09Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Хвальчик, І. Л. Маркетинг інновацій як напрямок підвищення результативності інноваційної діяльності підприємств / І. Л. Хвальчик, Л. О. Волощук // Обліково-аналіт. забезп. інновац. трансформації економіки України : матеріали XIІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. - Одеса, 2019. - С.194-196. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9325
dc.language.iso uk en
dc.subject маркетинг інновацій en
dc.subject інноваційна діяльність en
dc.subject результативність en
dc.title Маркетинг інновацій як напрямок підвищення результативності інноваційної діяльності підприємств en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра обліку, аналізу і аудиту uk
opu.kafedra Кафедра обліку, аналізу і аудиту uk
opu.citation.firstpage 194 en
opu.citation.lastpage 196 en
opu.citation.conference Обліково-аналітичне забезпечення інноваційної трансформації економіки України en
opu.staff.id voloschuk@opu.ua
opu.conference.dates 30-31 травня 2019 року en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию