eONPUIR

Сучасні підходи до формування бізнес-стратегій підприємницьких структур

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Олейникова, О.О.
dc.contributor.author Буцик, В.О.
dc.date.accessioned 2019-11-19T07:25:05Z
dc.date.available 2019-11-19T07:25:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Олейникова, О. О. Сучасні підходи до формування бізнес-стратегій підприємницьких структур [Електронний ресурс] / О. О. Олейникова, В. O. Буцик // Економіка: реалії часу. – 2018. – № 4 (38). – С. 97-105. – Режим доступу : https://economics.opu.ua/files/archive/2018/Nо4/97.pdf. uk
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri https://economics.opu.ua/files/archive/2018/No4/97.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9472
dc.description.abstract У статті розглянуто сучасні підходи до процесу формування бізнес-стратегій вітчизняних бізнес-структур на базі наукових шкіл стратегічного управління та актуальних інструментів з метою забезпечення сталого розвитку бізнесу в умовах економічної нестабільності. Досліджено особливості сучасної концепції стратегічного управління вітчизняними бізнес-структурами на основі теоретичних засад та взаємодоповнюючих підситем, які повинні гарантувати позитивні результати діяльності у сучасних економічних умовах. Запропонована сучасна концепція стратегічного управління яка передбачає всебічне використання аналітичних систем та комплексу інструментів для формування бізнесстратегій з чітким розумінням цілей і структури організації із застосуванням сучасних програмних продуктів та технологій. en
dc.description.abstract The article examines modern approaches to the process of forming business strategies of domestic business structures on the basis of scientific schools of strategic management and topical tools in order to ensure sustainable business development in conditions of economic instability. The features of the modern concept of strategic management by domestic business structures are investigated on the basis of theoretical bases and complementary subsystems, which should guarantee the positive results of activity in the modern economic conditions. The proposed modern concept of strategic management, which provides for the comprehensive use of analytical systems and a set of tools for the formation of business strategies with a clear understanding of the goals and structure of the organization with the use of modern software products and technologies. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject стратегічне управління en
dc.subject бізнес - стратегія en
dc.subject модель en
dc.subject аналітична система en
dc.subject підприємницька структура en
dc.title Сучасні підходи до формування бізнес-стратегій підприємницьких структур en
dc.title.alternative Modern approaches to the formation of business strategies of entrepreneurial structures en
dc.type Article en
opu.citation.journal Економіка: реалії часу en
opu.citation.firstpage 97 en
opu.citation.lastpage 105 en
opu.citation.issue №4(38) en
opu.staff.id ms.oleyna@gmail.com en
opu.staff.id vitalinabuzyk@gmail.com en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию