У статті розглядається вплив соціально-відповідального
маркетингу на прибуток машинобудівних підприємств.
Аналізується процес прийняття рішення про участь у
міжнародному тендері виробництва великогабаритних пресформ. В якості критерію для прийняття рішення розглядається
величина прибутку підприємства від виконання контракту і
мінімізація ризику невиконання цього контракту. Після
невдалої спроби участі в тендері, аналізоване підприємство
розробило три варіанти подальших дій: відмовитися від
подальшої участі в тендері, навмисне знизити в документації
час виробництва прес-форм, розробити нову технологію
виробництва на новому устаткуванні. У статті детально
описано кожен із запропонованих варіантів прийняття
рішення. Дістало подальший розвиток концепція про
необхідність проведення на машинобудівних підприємствах
України технічного переозброєння, яке дозволяє створювати
конкурентоспроможну продукцію.
The article examines the impact of socially responsible
marketing on the profit of machine-building enterprises. The
process of making a decision on participation in an international
tender for the production of large-sized molds is analyzed. As a
criterion for decision-making, the size of the company's profit from
contract performance and minimization of the risk of nonfulfillment of this contract are considered. After the unsuccessful
attempt to participate in the tender, the company analyzed
developed three options for further action: to refuse further
participation in the tender, to deliberately reduce the time of
production of molds in the documentation, to develop a new
production technology on the new equipment. The article describes
in detail each of the proposed decision options. The concept of the
need to carry out technical re-equipment at the machine-building
enterprises of Ukraine, which allows the creation of competitive
products, has been further developed.