В статті показано роль ефективності маркетингового
ціноутворення та розвитку партнерств у забезпеченні
глобальної конкурентоспроможності промислових підприємств
і стартап-проектів. Акцентовано увагу на проблемах
аналітичної і реальної інтеграції всіх ланок виробничокомерційних систем вітчизняних промислових підприємств.
Визначено перспективність оптимізації параметрів партнерств
на базі єдиної маркетингової стратегії, моделі ціноутворення в
системі. Доводиться об’єктивна необхідність врахування
стратегічних і фінансово-інвестиційних аспектів розвитку
бізнесу, а також факторів невизначеності та ризиків, в оцінках
рішень маркетингового ціноутворення, відповідних
аналітичних індикаторах. Наведено приклади результативної
апробації пропонованих підходів і показників.
The article shows the role of the effectiveness of marketing
pricing and the development of partnerships in ensuring the global
competitiveness of industrial enterprises and start-up projects. The
attention is focused on the problems of analytical and real
integration of all parts of the industrial and commercial systems of
domestic industrial enterprises. The prospects of optimization of
partnership parameters on the basis of a single marketing strategy,
pricing model in the system are determined. There is an objective
need to take into account the strategic, financial and investment
aspects of business development, as well as factors of uncertainty
and risks, estimates of the decisions of marketing pricing, relevant
analytical indicators. Examples of successful testing of proposed
approaches and indicators are given.