eONPUIR

Удосконалення підходів маркетингового ціноутворення в логістичних системах промислових підприємств і стартап-проектів за умов глобальної конкуренці

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Шафалюк, О. К.
dc.date.accessioned 2019-11-26T07:08:42Z
dc.date.available 2019-11-26T07:08:42Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шафалюк О. К. Удосконалення підходів маркетингового ціноутворення в логістичних системах промислових підприємств і стартап-проектів за умов глобальної конкуренції / О. К. Шафалюк // Економіка: реалії часу. Науковий журнал. – 2019. – № 1 (41). – С. 66-71. – Режим доступу до журн.: https://economics.opu.ua/files/archive/2019/Nо1/66.pdf. DOI: 10.5281/zenodo.3241297. en
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri https://economics.opu.ua/files/archive/2019/No1/66.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9685
dc.description.abstract В статті показано роль ефективності маркетингового ціноутворення та розвитку партнерств у забезпеченні глобальної конкурентоспроможності промислових підприємств і стартап-проектів. Акцентовано увагу на проблемах аналітичної і реальної інтеграції всіх ланок виробничокомерційних систем вітчизняних промислових підприємств. Визначено перспективність оптимізації параметрів партнерств на базі єдиної маркетингової стратегії, моделі ціноутворення в системі. Доводиться об’єктивна необхідність врахування стратегічних і фінансово-інвестиційних аспектів розвитку бізнесу, а також факторів невизначеності та ризиків, в оцінках рішень маркетингового ціноутворення, відповідних аналітичних індикаторах. Наведено приклади результативної апробації пропонованих підходів і показників. en
dc.description.abstract The article shows the role of the effectiveness of marketing pricing and the development of partnerships in ensuring the global competitiveness of industrial enterprises and start-up projects. The attention is focused on the problems of analytical and real integration of all parts of the industrial and commercial systems of domestic industrial enterprises. The prospects of optimization of partnership parameters on the basis of a single marketing strategy, pricing model in the system are determined. There is an objective need to take into account the strategic, financial and investment aspects of business development, as well as factors of uncertainty and risks, estimates of the decisions of marketing pricing, relevant analytical indicators. Examples of successful testing of proposed approaches and indicators are given. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject маркетингове ціноутворення en
dc.subject глобальна конкурентоспроможність en
dc.subject логістичні системи en
dc.subject промислові підприємства en
dc.subject стартап-проекти en
dc.subject мережі en
dc.subject ефективність en
dc.title Удосконалення підходів маркетингового ціноутворення в логістичних системах промислових підприємств і стартап-проектів за умов глобальної конкуренці en
dc.title.alternative Improving approaches of marketing pricing in logistics systems of industrial enterprises and startup projects in global competition en
dc.type Article en
opu.citation.journal Економіка: реалії часу en
opu.citation.firstpage 66 en
opu.citation.lastpage 71 en
opu.citation.issue №1(41) en
opu.staff.id dean_marketing@kneu.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию