eONPUIR

Педагогічні умови організації навчального процесу з фізики, орієнтованого на формування пізнавальної самостійності студентів технічних коледжів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Семакова, Тетяна Олексіївна
dc.date.accessioned 2019-11-26T07:18:19Z
dc.date.available 2019-11-26T07:18:19Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Семакова, Т. О. Педагогічні умови організації навчального процесу з фізики, орієнтованого на формування пізнавальної самостійності студентів технічних коледжів / Т. О. Семакова // Інформаційні технології в освіті, науці та виробництві. – 2014. – Вип. 4(9). – С. 169–179. – Бібліогр.: 14 назв. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9688
dc.description.abstract У статті розглянуті суть поняття пізнавальної самостійності та психолого-педагогічні умови для її формування у студентів технічних коледжів при вивченні фізики en
dc.language.iso uk en
dc.publisher О. : Наука і техніка en
dc.title Педагогічні умови організації навчального процесу з фізики, орієнтованого на формування пізнавальної самостійності студентів технічних коледжів en
dc.type Article en
opu.citation.journal Інформаційні технології в освіті, науці та виробництві: збірник наукових праць en
opu.citation.firstpage 169 en
opu.citation.lastpage 179 en
opu.citation.issue 4 (9) en
opu.staff.id semakova.t.o@opu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию