В статті розглядається інтерактивний підхід у викладанні іноземної мови у вищих технічних навчальних
закладах України. Виявлено психолого-педагогічні особливості навчання іноземної мови майбутніх інже-
нерів. Запропоновано способи реалізації інтерактивного підходу з урахуванням зазначеної специфіки.
Доведено, що інтерактивний підхід сприяє формуванню комунікативної компетенції, підвищує мотивацію,
забезпечує комфортні умови навчання.
In the paper, interactive approach to teaching foreign languages in technical universities of Ukraine is
analyzed. Special psychological and pedagogical aspects of teaching foreign languages to the students, future
engineers, have been determined. Considering the above-mentioned peculiarities, practical applications of
interactive approach have been offered. The authors prove that interactive approach helps to form a
communicative competence, improves motivation, and provides a comfortable learning environment.
В статье рассматривается интерактивный подход в преподавании иностранного языка в высших тех-
нических учебных заведениях Украины. Выявлены психолого-педагогические особенности обучения
иностранному языку будущих инженеров. Предложены способы реализации интерактивного подхода
с учетом указанной специфики. Доказано, что интерактивный подход способствует формированию
коммуникативной компетенции, повышает мотивацию, обеспечивает комфортные условия обучения.