eONPUIR

Інтерактивний підхід у навчанні іноземної мови студентів технічних ВНЗ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Капінус, Олена Леонідівна
dc.contributor.author Трофімова, Ганна Спирідонівна
dc.contributor.author Топча, Наталія Іванівна
dc.contributor.author Томенко, Марина Геннадіївна
dc.date.accessioned 2019-12-02T07:25:58Z
dc.date.available 2019-12-02T07:25:58Z
dc.date.issued 2016-07
dc.identifier.citation Інтерактивний підхід у навчанні іноземної мови студентів технічних ВНЗ / О. Л. Капінус, Г. С. Трофімова, Н. І. Топча, М. Г. Томенко // Молодий вчений. - 2016. - № 7 (34). - С. 415-418. uk
dc.identifier.issn 2304-5809
dc.identifier.issn 2313-2167
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9751
dc.description.abstract В статті розглядається інтерактивний підхід у викладанні іноземної мови у вищих технічних навчальних закладах України. Виявлено психолого-педагогічні особливості навчання іноземної мови майбутніх інже- нерів. Запропоновано способи реалізації інтерактивного підходу з урахуванням зазначеної специфіки. Доведено, що інтерактивний підхід сприяє формуванню комунікативної компетенції, підвищує мотивацію, забезпечує комфортні умови навчання. en
dc.description.abstract In the paper, interactive approach to teaching foreign languages in technical universities of Ukraine is analyzed. Special psychological and pedagogical aspects of teaching foreign languages to the students, future engineers, have been determined. Considering the above-mentioned peculiarities, practical applications of interactive approach have been offered. The authors prove that interactive approach helps to form a communicative competence, improves motivation, and provides a comfortable learning environment. en
dc.description.abstract В статье рассматривается интерактивный подход в преподавании иностранного языка в высших тех- нических учебных заведениях Украины. Выявлены психолого-педагогические особенности обучения иностранному языку будущих инженеров. Предложены способы реализации интерактивного подхода с учетом указанной специфики. Доказано, что интерактивный подход способствует формированию коммуникативной компетенции, повышает мотивацию, обеспечивает комфортные условия обучения. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Издательский дом "Гельветика" (Херсон) en
dc.subject інтерактивний підхід, інтерактивні методи навчання, студенти технічних ВНЗ en
dc.subject interactive approach, interactive teaching methods, students of technical universities en
dc.subject интерактивный подход, интерактивные методы обучения, студенты технических ВУЗов. en
dc.title Інтерактивний підхід у навчанні іноземної мови студентів технічних ВНЗ en
dc.title.alternative Interactive approach to teaching foreign languages to the students of technical universities en
dc.title.alternative Интерактивный подход в обучении иностранному языку студентов технических вузов en
dc.type Article in Index Copernicus en
opu.citation.journal МОЛОДИЙ ВЧЕНИЙ en
opu.citation.firstpage 415 en
opu.citation.lastpage 418 en
opu.citation.issue 7 en
opu.staff.id m.g.tomenko@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию