eONPUIR

Recently added

Статті каф. ІДМК: Recent submissions

  • Лугова, Тетяна Анатоліївна; Гуменникова, Тамара Рудольфівна; Ряшенко, Оксана Іванівна; Трояновська, Юлія Людвігівна; Луговая, Татьяна Анатольевна; Luhova, Tetiana; Humennykova, Tamara; Рященко, Оксана Ивановна; Riashchenko, Oksana; Трояновская, Юлия Людвигевна; Troianovska, Yuliia (2018)
    роботі описані зв'язки між компонентами STREAM-освіти (Science, Technology, Reading/Writing, Engineering, Arts, Mathematics) та етапами розробки комп’ютерних ігор (StoryTelling/Scripts, GameDesign, 2D/3D-Computer graphics, ...
  • Лугова, Тетяна Анатоліївна; Раєва, Вікторія; Луговая, Татьяна Анатольевна; Luhova, Tetiana; Раева, Виктория; Raieva, Viktoriia (2018)
    У статті здійснено культурологічний аналіз методів класифікації як світоглядних парадигм, показано їхню трансформацію в контексті інформаційного суспільства, виявлені чинники їхнього розвитку, кризи та розглянуто геймфікацію ...
  • Лугова, Тетяна Анатоліївна; Федоренко, Наталія; Луговая, Татьяна Анатольевна; Luhova, Tetiana; Федоренко, Наталья; Fedorenko, Nataliia (Середняк Т. К., 2017)
    У статті розглянуто взаємозв’язок картографування знань та гейміфікації як інструментів інформаційного менеджменту підприємств, доведено важливість їхнього поетапного впровадження та ефективність застосування.
  • Лугова, Тетяна Анатоліївна; Полякова, Анна; Луговая, Татьяна Анатольевна; Luhova, Tetiana; Polyakova, Anna (2018-03)
    У статті розглядаються особливості та видовий склад геймдизайн документів як підсистеми проектної документації, поставлено питання про доцільність уніфікації та стандартизації ігрової документації з огляду її креативності. ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Розова, Тамара Вікторівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna; Розова, Тамара Викторовна; Rozova, Tamara (Одеса: Сімон, 2018)
    Акцентується увага на соціокультурних факторах вищої освіти як основи становлення сучасної особистості. Визначається зв’язок соціокультурного розвитку суспільства із проблемами вищої освіти як невід’ємної частини знань, ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Одеса : Вид. центр «Студія «Негоціант», 2011)
    Аналізуються місії навчальних закладів України та світу, розглядається роль фірмового стилю для освітніх організацій та необхідність його регламентації у корпоративному кодексі.
  • Кубко, Валентина Петрівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Одеса: Вид. центр «Студія «Негоціант», 2009)
    Зроблено цілісний системний аналіз становлення корпоративної культури як соціокультурного явища.
  • Кубко, Валентина Петрівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentina (Київ: Вид-во імені М. П. Драгоманова, 2014)
    The gender aspects of corporative organization culture and its role in one’s conduct and self-exposure among the group of collective and in the manager of organizations at all are analyzed in this work. The great attention ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Одеса: ОНПУ, 2008)
    Розглядається важлива складова сучасних ділових комунікацій - корпоративний кодекс, його поняття, значення і функції. Зроблено висновки про відсутність загальної методологічної бази щодо складання корпоративних кодексів і ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentina (Полтава: Сімон, 2017)
    Аналізується застосування терміну «комунікативна стратегія» в системі маркетингових комунікацій та обґрунтовується роль комунікації як інструменту маркетингу. Зазначається доцільність розробки програми комунікацій як умови ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Панькевич, Олена Олександрівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna; Панькевич, Елена Александровна; Pankevych, Olena (Київ: ТОВ "Фінансова рада України", 2017)
    Обґрунтовується доцільність та специфіка підготовки студентів спеціальності «Журналістика» в Одеському національному політехнічному університеті
  • Кубко, Валентина Петрівна; Шиндор, Аліна; Шынлор, Алина; Shyndor, Alina; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (2018)
    Розкрито сутність поняття корпоративної культури закладу вищої освіти та основні підходи до її діагностики та формування. Актуальність теми полягає у важливості розробки та впровадження комунікативної стратегії розвитку ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Торконяк, Софія; Торконяк, София; Torkoniak, Sofiia; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Київ: Вид-во "Гілея", 2018)
    The article analyzes methods of effective time management, the concept of time management or the method of self–organization, as well as the influence of time management on productivity. The purpose of the article is to ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Ткаченко, Катерина; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna; Ткаченко, Екатерина; Tkachenko, Kateryna (Київ: Вид-во "Гілея", 2017)
    The article reveals the meaning and the significance of the corporate code – a symbol for a high standard of corporate culture and an effective way to provide the audience with the information transparency and publicity ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Діордієва, Ірина; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna; Диордиева, Ирина; Diordiieva, Iryna (Київ: Вид-во "Гілея", 2016)
    Branding is analysed as an instrument of improvement of corporate image. Preconditions of realization of branding are underlined and procedure of branding is examined. Objective: Branding as one of instruments of perfection ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Компанієць, Ірина; Компаниец, Ирина; Kompaniiets, Iryna; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Київ: Вид-во "Гілея", 2016)
    Аналізується комунікативна стратегія розвитку туристичного бізнесу в Україні, її особливості та специфіка. Мета: дослідження особливостей комунікативної стратегії туристичного бізнесу та розгляд основних засобів ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Туренко, Яна; Turenko, Yana; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Київ: Вид-во "Гілея", 2016)
    The communicative aspect of advertising campaigns development. Objective: To study the characteristics of a qualitive advertising development, and evaluate their effectiveness. The applied methods: system analysis, ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Щербак, Юлія; Щербак, Юлия; Shcherbak, Yuliia; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Київ: Вид-во "Гілея", 2016)
    The article analyses the peculiarities of color usage in corporate stylde as a means of company communication and identification. Objective: to study the characteristics of colors and types of colors in the corporate ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Баранюк, Анна; Baraniuk, Anna; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Київ: Вид-во "Гілея", 2016)
    Висвітлено фірмові константи як засоби ідентифікації корпоративного стилю організації, а також проаналізовано фірмовий стиль як засіб комунікації, за допомогою якого фірма може впливати на покупця, і як засіб для створення ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Київ: Вид-во "Гілея", 2015)
    Обґрунтовується необхідність цілеспрямованого формування іміджу вищого навчального закладу. Мета: дослідження особливостей формування, моніторингу і підтримки (корекції) іміджу, його вплив на цільові групи та конкуренто ...