eONPUIR

Маркетингова оцінка конкурентоспроможності туристичних послуг

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Захарченко, Віталiй Iванович
dc.contributor.author Zakharchenko, Vitalii
dc.contributor.author Мельниченко, Дмитро Олегович
dc.contributor.author Melnychenko, Dmytro
dc.date.accessioned 2019-12-19T22:05:26Z
dc.date.available 2019-12-19T22:05:26Z
dc.date.issued 2018-11-17
dc.identifier.citation Захарченко, В. І. Маркетингова оцінка конкурентоспроможності туристичних послуг / В. І. Захарченко, Д. О. Мельниченко // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2018. – № 6 (40). – С. 38–45. uk
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri https://economics.opu.ua/files/archive/2018/No6/38.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9950
dc.description.abstract Запропонована методика маркетингової оцінки конкурентоспроможності послуг туристичного підприємства з використанням методу експертного опитування та вагових коефіцієнтів. Методика включає п’ять етапів та враховує точку зору користувачів та якість маркетингової діяльності підприємства. Розрахунки виконані на реальних туристичних підприємствах. Якість туристичних послуг розглядається як сукупність її відмінних характеристик, які дозволяють вивести її оцінку на предмет ступеня задоволеності нею споживача. Зроблені висновки, що: конкурентоспроможність послуги може бути виявленою тільки в результаті порівняння з аналогічними послугами та є відносною характеристикою; вона відображає різницю порівняних послуг-конкурентів за ступенем відповідності вимогам, діючим на ринку en
dc.description.abstract The proposed methodology of marketing assessment of the competitiveness of tourist enterprise services using the expert survey method and weighted coefficients. The method involves five stages and takes into account the user’s point of view and the quality of the marketing activities of the enterprise. Calculations are made on real tourist enterprises. The quality of tourist services is considered as a set of its distinctive characteristics, which allow it to be evaluated on the degree of satisfaction of its consumer. It is concluded that: the competitiveness of the service can be detected only as a result of comparison with similar services and is a relative characteristic; it reflects the difference between comparable competitive services and the degree of compliance with the requirements of the market en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject підприємство en
dc.subject туризм en
dc.subject послуга en
dc.subject конкурентоспроможність en
dc.subject оцінка en
dc.subject критерії en
dc.subject експерт en
dc.subject фактор en
dc.subject споживач en
dc.subject enterprise en
dc.subject tourism en
dc.subject service en
dc.subject competitiveness en
dc.subject evaluation en
dc.subject criteria en
dc.subject expert en
dc.subject factor en
dc.subject consumer en
dc.title Маркетингова оцінка конкурентоспроможності туристичних послуг en
dc.title.alternative Marketing evaluation of the competitiveness of tourist services en
dc.type Article en
opu.citation.journal Економіка: реалії часу en
opu.citation.firstpage 38 en
opu.citation.lastpage 45 en
opu.citation.issue 6(40) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию