Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10447
Название: Комунікативні стратегії розвитку компаній/брендів
Авторы: Кубко, Валентина Петрівна
Марущак, Дар’я
Марущак, Дарья
Marushak, Daryna
Кубко, Валентина Петровна
Kubko, Valentyna
Ключевые слова: комунікативна стратегія
Дата публикации: Июн-2019
Издательство: Київ: Каравела
Библиографическое описание: Кубко, В. Комунікативні стратегії розвитку компаній/брендів / В. Кубко, Д. Марущак // Акт. питання держ.-прав. розвитку України : матеріали ІV Міжнарод. наук.-практ. конф., м. Одеса, 26-28 черв. 2019 р. – Київ, 2019. – С. 146–149.
Краткий осмотр (реферат): На сьогоднішній день конкуренція досить висока, тому компанії змушені прикладати особливі зусилля для розробки успішної комплексної інформаційно-комунікативної стратегії просування товару або послуги. Висока конкуренція змушує компанії шукати найбільш ефективні методи комунікації бренду зі споживачем. Існують різні розробки комунікативних стратегій просування товару або послуг на ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10447
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кубко_Марущак_2019.pdf360.1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.