Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10516
Название: Purification of fuelfractions of petroleum products fromsulflr compounds
Другие названия: Очистка паливних фракцій нафтопродуктів від сірковмісних органічних сполук
Авторы: Lyalin, Victor
Drevnitskaya, Olena
Лялін, Віктор Васильович
Древницька, Олена Леонідівна
Лялин, Виктор Васильевич
Древницкая, Елена Леонидовна
Ключевые слова: hydrocleaning
motor fuel
extraction
oxidation
secondary alcohols
hydrogen peroxide
гідроочищення
моторні палива
екстракція
окислення
вторинні спирти
перекис водню
Дата публикации: Ноя-2019
Библиографическое описание: Lyalin, V., Drevnitskaya, Y. (2019). Purification of fuelfractions of petroleum products fromsulflr compounds. Odes’kyi Politechnichnyi Universytet, Pratsi, 3 (59), 90-95.
Lyalin, V. Purification of fuelfractions of petroleum products fromsulflr compounds / V. Lyalin, Y. Drevnitskaya // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - Одеса, 2019. - Вип. 3 (59). - С. 90-95.
Краткий осмотр (реферат): Significant damage to the environment causes burning of motor fuels. One of the most urgent problems for oil refineries around the world is the reduction of sulfur content, which directly affects the emission of sulfur oxides. The need for environmental protection has led to a sharp increase in requirements for the environmental properties of automotive fuels, especially the content of sulfur in them. Sulfur combustion products poison the catalysts of the burning of products of incomplete combustion of hydrocarbons – carbon monoxide and nitrogen oxides, while emissions to the atmosphere of sulfur oxides when sulfur fuels are burned out cause acid rain falls. In addition, compounds of sulfur, present in the fractions of the direct race of oil, worsen a number of operational properties of motor fuels, so modern fuel technologies provide for the mandatory purification of these fractions from sulfur. In Europe, the emission limit value for exhaust gases, which is EURO-5 – 10 mg/kg. For the removal of sulfur from hydrocarbon fractions of primary oil refining, the most common method is the catalytic hydrotreatment, based on catalytic hydrogenation of hydrogen sulfide compounds at high pressure and temperature. At the same time, organic compounds of sulfur are destroyed to hydrocarbons and hydrogen sulfide, the latter is separated from petroleum products. Destruction of organosilicon compounds can be avoided if oxidation methods are used for dehydration, and oxidized sulfur compounds can be used in various sectors of the national economy. The theme of this work is the purification of diesel fuels from sulfur compounds by oxidized methods.
Значний збиток навколишньому середовищу наносить спалювання моторних палив. Необхідність захисту довкілля привела до різкого посилення вимог до екологічних властивостей автомобільних палив, особливо до вмісту в них сірки. В сучасних умовах відбувається постійне зниження якості нафтової сировини, що надходить на переробку. З іншого боку підвищуються екологічні вимоги до якості палив. Все це робить актуальним вирішення проблеми знесірчення товарних нафтопродуктів. Підвищення якості нафтопродуктів можливо за рахунок видалення з них сірки. Тому знесірчення або десульфуризація – це одна з головних задач виробництва якісних нафтопродуктів. Метою цієї роботи є розробка і дослідження сучасних методів знесірчення нафти і їх порівняльна характеристика. Розглянуті сучасні технології по очищенню моторних палив від сполук сірки: каталітичного гідроочищення та окислювальні технології. Наведені експериментальні дані по окислювальному знесірченню нафтопродуктів ерекисом водню з каталітичною системою та сумісний метод окисленням киснем в присутності вторинних спиртів з метою одержання палив, що мають вміст сірки менше 10 ppm, що відповідає стандарту ЄВРО-6. В результаті проведених досліджень показано, що ефективність процесу окислювального знесірчення паливних фракцій залежить від вмісту в них ненасичених сполук. Ступень знесірчення сильно знижується при високому вмісті останніх. При окисленні перекисом водню гідроочищених паливних фракцій з низьким вмістом ненасичених вуглеводнів вдається знесірчувати їх до вмісту сірки 10 ppm і менш. Проте, висока вартість окисника заважає впровадженню цього способу у виробництво. Тому у роботі уперше досліджено неописаний в літературі, поєднаний процес окислення сірчистих сполук в паливах киснем у присутності вторинних спиртів. Показано, що процес окислення з використанням вторинних спиртів протікає з великою швидкістю і підвищує ступень знесірчення. При цьому процес не вимагає дорогого реагенту - пероксиду водню, що забезпечує високи економічні показники і дає можливість використовувати його як альтернативу методу каталітичної гідрогенізації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10516
ISSN: 2076-2429 (print)
2223-3814 (online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. фармації
Праці Одеського політехнічного університету, №3(59), 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1584183570.pdf232.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.