Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10693
Название: Дослідження сучасних наукових поглядів щодо сутності маркетингу регіону
Авторы: Задорожнюк, Наталія Олексіївна
Задорожнюк, Наталия Алексеевна
Zadorozhniuk, Nataliia
Ключевые слова: маркетинг регіону
споживчі цінності
потреби регіону
підхід
потенціал регіону
информационная инфраструктура
Дата публикации: 2019
Издательство: Одеса 2019 – Одеський національний політехнічний університет
Библиографическое описание: Задорожнюк, Н. О. Дослідження сучасних наукових поглядів щодо сутності маркетингу регіону / Н. О. Задорожнюк // Упр. інновац. розвитком на макро-, мезо- та мікрорівнях : матеріали V Міжнарод. наук.-практ. конф., м. Одеса, 6–7 черв. 2019 р. – Одеса, 2019. – С. 136–138.
Краткий осмотр (реферат): Маркетинг регіону є відносно новим для вітчизняної економічної науки напрямом дослідження. З підвищенням значущості розвитку територій та регіонів ці питання все частіше поставали у наукових дослідженнях різних вчених та практиків. Дослідження наукових поглядів щодо сутності поняття «маркетинг регіону» з визначенням головних ідей вчених зведено у табл. 1. Дослідження наукових поглядів щодо сутності поняття «маркетинг регіону» дозволило визначити головні ідеї відповідних наукових підходів. Виявлено, що ключовим ядром у наукових поглядах щодо сутності поняття «маркетинг регіону» різних вчених є наявність ресурсного потенціалу, який надає вагомі конкурентні переваги території або регіону. Проте, не менш важливе значення приділено споживачам товарів та послуг регіону. З метою здійснення більш глибоко аналізу наукових поглядів щодо сутності поняття «маркетинг регіону» визначено переваги та недоліки розглянутих підходів, а також розроблено певні пропозиції до їх удосконалення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://economics.opu.ua/files/science/innov_roz/2019/136.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10693
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф.ЕСіУІР

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титульна_сторінка_Конференції_Одеса_2019.PDF44.23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Тези_Задорожнюк_Н.О._Одеса_2019.PDFЗадорожнюк Н.О. Дослідження сучасних наукових поглядів щодо сутності маркетингу регіону409.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.