Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10877
Название: Управління зацікавленими сторонами проектів будівництва при виникненні невизначеності протидії
Другие названия: PROJECT MANAGEMENT OF CONSTRUCTIONS BY STAKEHOLDERS IN THE EVENT OF OPPOSITION UNCERTAINTY
Авторы: Становська, Іраіда Іванівна
Кошулян, Сергій Вікторович
Ключевые слова: зацікавлені сторони; спеціальні ресурси; невизначеність протидії; теорія ігор; фазовий портрет
Дата публикации: 2018
Издательство: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Библиографическое описание: Становська, І. І. Управління зацікавленими сторонами проектів будівництва при виникненні невизначеності протидії / І. І. Становська, С. B. Кошулян // Вісн. Нац. техн. ун-ту "ХПІ". Серія : Нові рішення в сучас. технологіях : зб. наук. пр. – Харків, 2018. – № 45 (1321). – С. 125–133.
Краткий осмотр (реферат): Проектна діяльність іноді стикається із проблемами, які не можуть бути розв’язані за допомогою існуючих методів та моделей, що використовуються в управлінні проектами та програмами. Це, в першу чергу, відноситься до управління зацікавленими сторонами будівельних проектів. Особливість спеціальних будівельних вантажів (важка дорожня техніка; великогабаритні конструкції і устаткування; труби; негабаритні ємності; складні елементи архітектурних композицій і т.д.) полягає в тому, що за своїми технічно характеристиками вони не завжди можуть перевозитися по дорогах загального користування звичайним транспортом. При реалізації подібних «транспортних» підпроектів у деяких випадках необхідно перекривати шляхи, піднімати лінії електропередач або, навіть, змінювати ландшафт. Все це вимагає створення і розвитку принципово нових підходів до управління зацікавленими та незацікавленими сторонами проектів, учасники яких схильні до взаємно-антагоністичним рішень і дій. Тому створення і впровадження ефективної системи підтримки прийняття оптимальних проектних рішень в процесі управління проектами та програмами в будівельній галузі, в яких спостерігається конфлікт інтересів між окремими зацікавленими та незацікавленими сторонами, є вельми актуальним. Проаналізовано проблеми управління зацікавленими сторонами проектів будівництва при наявності в операцій поставки спеціальних ресурсів. Розроблені основи планування процесів управління зацікавленими або незацікавленими сторонами в проектах будівництва. Розроблені методи попередження і компенсації протидії невизначеності в процесах управління зацікавленими сторонами проектів будівництва. Створено систему підтримки прийняття рішень у проактивному управлінні будівництвом «SOLINTR». Виконано практичні випробування системи «SOLINTR» на підприємстві, яке спеціалізується на перевезенні великогабаритних вантажів, з позитивним технічним ефектом. Підтверджено можливість ефективного використання нових проектно-орієнтованих методів і моделей для успішного проактивного управління процесом будівництва з використанням операцій транспортування спеціальних вантажів в умовах внутрішнього протиріччя між групами людей з числа виконавців проекту.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10877
ISSN: ISSN 2079-5459 (print)
ISSN 2413-4295 (online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. ВММС

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Управління зацікавленими сторонами проектів будівництва при виникненні невизначеності протидії.pdfПроектна діяльність іноді стикається із проблемами, які не можуть бути розв’язані за допомогою існуючих методів та моделей, що використовуються в управлінні проектами та програмами. Це, в першу чергу, відноситься до управління зацікавленими сторонами будівельних проектів. Особливість спеціальних будівельних вантажів (важка дорожня техніка; великогабаритні конструкції і устаткування; труби; негабаритні ємності; складні елементи архітектурних композицій і т.д.) полягає в тому, що за своїми технічно характеристиками вони не завжди можуть перевозитися по дорогах загального користування звичайним транспортом. При реалізації подібних «транспортних» підпроектів у деяких випадках необхідно перекривати шляхи, піднімати лінії електропередач або, навіть, змінювати ландшафт. Все це вимагає створення і розвитку принципово нових підходів до управління зацікавленими та незацікавленими сторонами проектів, учасники яких схильні до взаємно-антагоністичним рішень і дій. Тому створення і впровадження ефективної системи підтримки прийняття оптимальних проектних рішень в процесі управління проектами та програмами в будівельній галузі, в яких спостерігається конфлікт інтересів між окремими зацікавленими та незацікавленими сторонами, є вельми актуальним. Проаналізовано проблеми управління зацікавленими сторонами проектів будівництва при наявності в операцій поставки спеціальних ресурсів. Розроблені основи планування процесів управління зацікавленими або незацікавленими сторонами в проектах будівництва. Розроблені методи попередження і компенсації протидії невизначеності в процесах управління зацікавленими сторонами проектів будівництва. Створено систему підтримки прийняття рішень у проактивному управлінні будівництвом «SOLINTR». Виконано практичні випробування системи «SOLINTR» на підприємстві, яке спеціалізується на перевезенні великогабаритних вантажів, з позитивним технічним ефектом. Підтверджено можливість ефективного використання нових проектно-орієнтованих методів і моделей для успішного проактивного управління процесом будівництва з використанням операцій транспортування спеціальних вантажів в умовах внутрішнього протиріччя між групами людей з числа виконавців проекту537.35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.