Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11160
Название: Реклама у сприйнятті школярів
Авторы: Баландіна, Надія Францівна
Баландина, Надежда Францевна
Balandina, Nadiya
Ключевые слова: реклама
вербальні асоціації
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Баландіна, Н. Ф. Реклама у сприйнятті школярів / Н. Ф. Баландіна // Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф., 2-3 жовт. 2014 р. : зб. наук. пр. – Полтава, 2014. – С. 5-10.
Краткий осмотр (реферат): Практично кожна сучасна людина підпорядкована аудіовізуальній інформації, яка так чи інакше стимулює мислення, збагачує і спонукає до вчинків. Водночас вона може повести хибними шляхами при невмінні розпізнавати поверхневі і глибинні смисли, відокремлювати правдиве від неправдивого. Різновидом інформації, яка схильна до маніпуляції смислами, є реклама - відомості про особу чи товар, що в будь-який спосіб призначені привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників і т. ін.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11160
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Balandina (2).pdf538.81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.