Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11210
Название: Marketing processes modeling using integrated dynamic models
Авторы: Фомін, Олександр Олексійович
Фомин, Александр Алексеевич
Fomin, Aleksander
Ключевые слова: цифровий маркетинг
маркетингова модель
нелінійні моделі
інтегральні динамічні моделі
digital marketing
marketing model
nonlinear models
integral dynamic models
Дата публикации: 2018
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Фомін, O. O. Marketing processes modeling using integrated dynamic models / O. O. Фомін // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 1, - С. 74-82.
Краткий осмотр (реферат): Вирішується проблема моделювання складних економічних процесів. Наведено аналітичний огляд економічних моделей, їх переваги та недоліки. Обґрунтовано використання інтегральних моделей для моделювання нелінійних динамічних процесів у маркетингових завданнях. Наведено математичні вирази для написання інтегральних моделей у вигляді багатовимірних зважених функцій. Розроблено обчислювальний метод ідентифікації інтегральних моделей у вигляді багатовимірних перехідних характеристик за допомогою вимірювання реакції ринку на вхідний вплив. Представлені результати моделювання рекламної аудиторії на прикладі рекламної кампанії вищого навчального закладу.
In the paper it solves the problem of modeling complex economic processes. There is presented an analytical review of economic models, their advantages and disadvantages. The use of integral models for simulation of nonlinear dynamic processes in marketing tasks is substantiated. The mathematical expressions for the writing of integral models in the form of multidimensional weighted functions are given. The computational method of identification of integral models in the form of multidimensional transient characteristics is developed with the help of measuring the reaction of the market to the input influence. The results of modeling of the advertising audience on the example of the advertising campaign of the higher educational institution are presented.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11210
ISSN: 2522-9087 (Print)
2523-434X (Online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. КСПТ
Том 2 № 1 (2018)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf664.8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.