Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11227
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМарулін, Станіслав Юрійович-
dc.contributor.authorМарулин, Станислав Юрьевич-
dc.contributor.authorMarulin, Stanislav-
dc.contributor.authorБлажко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorБлажко, Александр Анатольевич-
dc.contributor.authorBlazhko, Alexander-
dc.contributor.authorЗлатова, Iрина Олександрiвна-
dc.contributor.authorЗлатова, Ирина Александровна-
dc.contributor.authorZlatova, Iryna-
dc.date.accessioned2021-01-15T09:22:26Z-
dc.date.available2021-01-15T09:22:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМарулін, С. Ю. Efficiency of neuromarketing in digital games/ С. Ю. Марулін, О.А. Блажко, I. О.Златова // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 2, - С. 87-99.en
dc.identifier.issn2522-9087 (Print)-
dc.identifier.issn2523-434X (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11227-
dc.description.abstractIn this article the authors used the researches of neuromarketing of Finnish, Dutch scientists to learn the best world practices and to develop own marketing research of influence of game design, complexity of levels, different features on user experience, frequency of playing a game and the time spent in game with help of NeuroSky technology. Sample calculations were made for further research on brain activity in the game, in order to identify key points that contribute to the success of the game on the market.en
dc.language.isoen_USen
dc.publisherОНПУen
dc.subjectgame marketingen
dc.subjectNeuroSkyen
dc.subjectneuromarketingen
dc.subjectECG researchesen
dc.subjectuser experienceen
dc.subjectusability of a gameen
dc.subjecttriggers in gameen
dc.subjectgamesen
dc.subjectvirtual gamingen
dc.subjectpsychological triggersen
dc.subjectemotional triggersen
dc.subjectflowen
dc.subjectimmersionen
dc.subjectgame designen
dc.subjectemotionsen
dc.subjectaddictionsen
dc.titleEfficiency of neuromarketing in digital gamesen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра системного програмного забезпечення-
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume2en
opu.citation.firstpage87en
opu.citation.lastpage99en
opu.citation.issue2en
opu.staff.idmarulin@opu.uaen
opu.staff.idblazhko@opu.uaen
opu.staff.idi.o.zlatova@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Статті каф. ІПЗ
Том 2 № 2 (2018)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf645.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.