Статті каф. маркетингу Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 60
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Розвиток концепції цифрового маркетингу в контексті викликів четвертої промислової революціїChukurna, O. P.; Чукурна, О. П.; Konak, E. I.; Конак, Є. І.
2018Managing the enterprise competitive potential on the basis of a marketing complexAtiushkina, V.V.; Атюшкіна, В.В.
2017Сегментування онлайн спільнотОкландер, М. А.; Окландер, Т. О.; Oklander, М. А.; Oklander, Т. О.
Окт-2018ANALYSIS OF TECHNOLOGICAL INNOVATIONS IN DIGITAL MARKETINGОкландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкина, Оксана Ивановна; Педько, Ирина Антольевна; Чайковская, Марина Петровна; Oklander, M.; Oklander, T.; Yashkina, O.; Pedko, I.; Chaikovska, M.
Мар-2018MARKETING PROCESSES MODELING USING INTEGRATED DYNAMIC MODELSFomin, Oleksandr
Мар-2018ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ АНАЛІЗУ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ І СТОХАСТИЧНИХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКІВ У КАБІНЕТНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХСеменова, Катерина Данилівна
Мар-2018КОМПЛЕМЕНТАРНІСТЬ СТРАТЕГІЙ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ В ЛАНЦЮГУ ПОСТАВОК ТОВАРІВ ПОВСЯКДЕННОГО ПОПИТУКрикавський, Васильович Крикавський; Якимишин, Лілія Ярославівна
2018Evaluation of factors influencing labour performance of machine-building enterprises in mining industryOlejarz, T.; Nitsenko, V.; Chukurna, O.; Mykhailova, M.; Олеяж, Т.; Ниценко, В. С.; Чукурна, Е. П.; Михайлова, М. В.; Чукурна, О. П.
Мар-2018ТЕНДЕНЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ: ОНЛАЙН ПАНЕЛІ ТА ОНЛАЙН СПІЛЬНОТИОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Окландер, М. А.; Окландер, Т. О.; Яшкина, О. И.; Oklander, M. A.; Oklander, T. O.; Yashkina, O. I.
2012Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенніОкландер, Т.
2013Методика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікаційОкландер, Тетяна; Окландер, Ігор; Oklander, Tetyanа; Oklander, Igor
2013Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознакОкландер, Т. О.; Oklander, Т. О.
2013Стратегічний аналіз виявлення резервів підвищення інвестиційної привабливості регіонуОкландер, Т. О.; Топор, Л. І.
2015Маркетингова діяльність промислових підприємств в ІнтернетОкландер, Т. О.; Литвинюк, В. І.; Окландер, Т. О.; Литвинюк, В. И.; Oklander, T. О.; Litvinuk, V . І.
2015Новітні технології маркетингових комунікацій як засіб зниження підприємницьких ризиківОкландер, Т. О.; Оklander, Т.
2015Стратегія, її види та pозробка антикризової стратегії підприємстваОкландер, Т. О.; Іордек, Ю. І.; Окландер, Т. О.; Иордек, Ю. И.; Oklander, T. O.; Iordek, Y. I.
2012Технологія брендінгу страхової компаніїОкландер, Михайло Анатолійович; Новошинська, Л.; Чукурна, О.; Oklander, Mykhaylo; NOVOSHYNSKA, Lyubov; Chukurna, Olena
2012Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університетуОкландер, Михайло Анатолійович
2013Концепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємстваОкландер, Михайло Анатолійович; Яшкіна, О.; Oklander, Mykhaylo; Yashkina, Oksana
2013Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходиОкландер, Михайло Анатолійович; Замлинська, О. В.; Oklander, Mykhaylo; Zamlynska, Olga V.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 60