Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11228
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯшкiна, Оксана Iванівна-
dc.contributor.authorЯшкина, Оксана Ивановна-
dc.contributor.authorYashkina, Oksana-
dc.contributor.authorОдіноков, Роман Дмитрович-
dc.contributor.authorОдиноков, Роман Дмитриевич-
dc.contributor.authorOdinokov, Roman-
dc.date.accessioned2021-01-15T09:37:57Z-
dc.date.available2021-01-15T09:37:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЯшкiна, О. I. Marketing research of the market of technologies of virtual and additional reality in Ukraine / О.I. Яшкiна, Р.Д. Одіноков // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 3, - С. 6-23.en
dc.identifier.issn2522-9087 (Print)-
dc.identifier.issn2523-434X (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11228-
dc.description.abstractThe article deals with the types and properties of modern technologies of virtual and additional reality. The development and trends of the world market of virtual and additional reality are analyzed. A market research of consumers in the form of a survey was conducted to determine the tendencies of the Ukrainian virtual and additional reality technologies market. According to its results, three groups of consumers were distinguished, differing in knowledge, attitude and technology evaluations: neutral, skeptics and innovators. Two latent factors that have an impact on consumer behavior were allocated: conservatism and liberalism.en
dc.language.isoen_USen
dc.publisherОНПУen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjecttechnology of additional realityen
dc.subjecttechnology of virtual realityen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectfactor analysisen
dc.titleMarketing research of the market of technologies of virtual and additional reality in Ukraineen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume2en
opu.citation.firstpage6en
opu.citation.lastpage23en
opu.citation.issue3en
opu.staff.idyashkina@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 2 № 3 (2018)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf799.57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.