Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11233
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРадкевич, Лариса Альбертівна-
dc.contributor.authorРадкевич, Лариса Альбертовна-
dc.contributor.authorRadkevych, Larysa-
dc.date.accessioned2021-01-16T09:56:24Z-
dc.date.available2021-01-16T09:56:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРадкевич, Л. А. Marketing research prospects for the development of unmanned vehicles in Ukraine / Л. А. Радкевич // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 4, - С. 105-117.en
dc.identifier.issn2522-9087 (Print)-
dc.identifier.issn2523-434X (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11233-
dc.description.abstractThe article is devoted to the features of the introduction of unmanned transport in Ukraine. The problems that arise in the process of innovation development are considered. The survey revealed the attitude of consumers to the emergence of unmanned vehicles. On the basis of the study recommendations for the effective implementation of unmanned vehicles are formed.en
dc.language.isoen_USen
dc.publisherОНПУen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectunmanned transporten
dc.subjectinnovative transporten
dc.titleMarketing research prospects for the development of unmanned vehicles in Ukraineen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume2en
opu.citation.firstpage105en
opu.citation.lastpage117en
opu.citation.issue4en
opu.staff.idl.a.radkevich@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 2 № 4 (2018)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf630.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.