Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11247
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Михайло Анатолійович-
dc.contributor.authorОкландер, Михаил Анатольевич-
dc.contributor.authorOklander, Mykhailo-
dc.date.accessioned2021-01-18T10:42:51Z-
dc.date.available2021-01-18T10:42:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОкландер, М. А. Маркетинг як економічна наука / М. А. Окландер // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 4, - С. 62-70.en
dc.identifier.issn2522-9087 (Print)-
dc.identifier.issn2523-434X (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11247-
dc.description.abstractОбгрунтовано, що проблема збуту товарного виробництва вирішується шляхом появи маркетингу за рахунок створення ефективної системи ринкової взаємодії продавців і покупців. Виділено роль маркетингу в системі економічних наук та його об’єкт дослідження. Дано визначення маркетингу через його родові ознаки. Визначено чотири джерела походження маркетингу: меркантилізм, класична та неокласична політична економія, маржиналізм, інституціоналізм. Контсатовано, що в умовах діджиталізації економіки, Інтернет та інші цифрові канали змінюють форми і методи маркетингу. Відзначенно формування основ омніканального маркетингу. Окреслено напрями модернізації форм маркетингу.en
dc.language.isouken
dc.publisherОНПУen
dc.subjectмаркетингen
dc.subjectекономічна наукаen
dc.subjectмеркантилізмen
dc.subjectполітична економіяen
dc.subjectмаржиналізмen
dc.subjectінституціоналізмen
dc.subjectомніканальний маркетингen
dc.titleМаркетинг як економічна наукаen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume4en
opu.citation.firstpage62en
opu.citation.lastpage70en
opu.citation.issue4en
opu.staff.idoklander@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 4 № 4 (2020)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf586.62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.