Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11339
Название: Стратегія здійснення змін на підприємствах виноробної промисловості
Другие названия: Strategy introduction of changes at the enterprises of the wine-making industry
Авторы: Граціотова, Ганна Олександрівна
Грациотова, Анна Александровна
Gratsiotova, Ganna
Ключевые слова: виноробна промисловість України
виноробні підприємства України
проблеми виноробних підприємств
зміни на виноробних підприємствах
культура споживання виноробної продукції
методи підвищення споживання виноробної продукції
перспективи розвитку виноробства України
winemaking industry of Ukraine
wineries of Ukraine
problems of wineries
changes in wineries
culture of consumption of winemaking products
methods of increasing consumption of winemaking products
prospects for development of winemaking in Ukraine
Дата публикации: 18-Авг-2019
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Граціотова, Г. О. Стратегія здійснення змін на підприємствах виноробної промисловості / Г. О. Граціотова // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту. – 2019. – № 3 (9). – С. 161–172.
Краткий осмотр (реферат): В статті проаналізована виноробна галузь в світі, визначено місце України серед лідерів виноробної промисловості. Розглянуто вітчизняний промисловий потенціал в виноробній галузі. Визначено частку підприємців-виноробів за різними областями України та місце Одеської області в виноробстві. Запропоновано вирішення проблем шляхом визначення позицій підприємств матрицею Бостонської консультаційної групи та шляхом оцінки ймовірності банкрутства виноробних підприємств. Здійснена оцінка ризику банкрутства та пошук шляхів вирішення проблем розвитку. Запропоновано впроваджувати зміни на виноробних підприємствах України.Запропоновано методи та інструменти активізації спеціальних функцій менеджменту щодо підвищення культури споживання вітчизняних продуктів виноробної галузі. Зроблено висновки та прогнози про подальшу ситуацію на виноробних підприємствах України.
The article analyzes the wine industry in the world, identifies Ukraine's place among the leaders of the wine industry. The domestic industrial potential in the wine industry is considered. The share of winemakers in different regions of Ukraine and the place of Odessa region in winemaking were determined. The solution of problems is offered by determining the positions of enterprises by the matrix of the Boston Advisory Group and by assessing the probability of bankruptcy of wineries. Bankruptcy risk assessment and search for solutions to development problems were carried out. It is proposed to introduce changes at Ukrainian wineries. Methods and tools for activation of special management functions for enhancing the culture of consumption of domestic products of the wine industry are offered. Conclusions and forecasts about the future situation at Ukrainian wineries have been made.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11339
10.5281/zenodo.3886265
ISSN: 2521-6384
Располагается в коллекциях:Статті каф.АМПР
Економічний журнал, № 3 (9), 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
161.pdf498.81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.