Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11396
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorZakharchenko, Vitalii-
dc.contributor.authorЗахарченко, Віталiй Iванович-
dc.contributor.authorMetil, Tetiana-
dc.contributor.authorМетіль, Тетяна Костянтинiвна-
dc.contributor.authorSoroka, Larysa-
dc.contributor.authorСорока, Лариса М.-
dc.date.accessioned2021-03-01T14:18:16Z-
dc.date.available2021-03-01T14:18:16Z-
dc.date.issued2020-01-15-
dc.identifier.citationZakharchenko, V. I., Metil, T. K., Soroka, L. M. (2020). Methodology of competitiveness assessment services in the tourism industry. ECONOMICS: time realities, 1 (47), 27–37.en
dc.identifier.citationZakharchenko, V. I. Methodology of competitiveness assessment services in the tourism industry / V. I. Zakharchenko, T. K. Metil, L. M. Soroka // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2020. – № 1 (47). – Р. 27–37.en
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttps://economics.opu.ua/files/archive/2020/No1/27.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11396-
dc.description.abstractThe method of determining the assessment of the competitiveness of services in the enterprises of the tourism industry is proposed. The terminological apparatus of the research and the nomenclature of services in tourism are analyzed. The algorithm of complex assessment of competitiveness of services in tourism is formed, which consists of ten stages. With the help of expert evaluation methods and weighting factors, the positions of specific tourism enterprises in the rating of competitiveness of services were determined. Food policy, considered as a system of measures aimed at improving the competitiveness of tourism services.en
dc.description.abstractЗапропоновано методику визначення оцінки конкурентоспроможності послуг на підприємствах туристичної індустрії. Проаналізовано термінологічний апарат дослідження і номенклатура послуг у туризмі. Сформовано алгоритм комплексної оцінки конкурентоспроможності послуг у туризмі, який складається з десяти етапів. За допомоги методів експертної оцінки і вагових коефіцієнтів визначені позиції конкретних підприємств туризму у рейтингу конкурентоспроможності послуг. Продуктова політика, розглянута, як система заходів, що спрямована на підвищення конкурентоспроможності туристичної послуги.en
dc.language.isoenen
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjecttourismen
dc.subjectenterprisesen
dc.subjectserviceen
dc.subjectexperten
dc.subjectevaluationen
dc.subjectindicatoren
dc.subjectcoefficienten
dc.subjectindexen
dc.subjectpriceen
dc.subjectcriterionen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectтуризмen
dc.subjectпідприємствоen
dc.subjectпослугаen
dc.subjectекспертen
dc.subjectоцінкаen
dc.subjectпоказникen
dc.subjectкоефіцієнтen
dc.subjectіндексen
dc.subjectцінаen
dc.subjectкритерійen
dc.subjectконкурентоспроможністьen
dc.titleMethodology of competitiveness assessment services in the tourism industryen
dc.title.alternativeМетодика оцінки конкурентоспроможності послуг у туристичній індустріїen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage27en
opu.citation.lastpage37en
opu.citation.issue1(47)en
Располагается в коллекциях:ЕКОНОМІКА: реалії часу №1(47), 2020

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
27.pdf438.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора