Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11429
Название: СИСТЕМЫ НАКОПЛЕНИЯ ЭНЕРГИИ В ЭЛЕКТРИЧЕСКОМ ТРАНСПОРТЕ
Другие названия: ENERGY ACCUMULATION SYSTEMS IN ELECTRIC TRANSPORT
СИСТЕМИ НАКОПИЧЕННЯ ЕНЕРГІЇ В ЕЛЕКТРИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ
Авторы: Войтенко, Володимир Андрійович
Войтенко, Владимир Андреевич
Voytenko, Vladimir
Konstantin, Konstantin
Семенов, Константин Иванович
Семенов, Костянтин Іванович
Матковский, Максим Владимирович
Матковський, Максим Володимирович
Matkovsky, Maxim
Ключевые слова: транспортные средства
энергия
электрический транспорт
мощность
накопители энергии
энергоёмкость
маховик
аккумуляторы
ионисторы
удельные параметры
електричний транспорт
енергія
потужність
накопичувач енергії
енергоємність
маховик
аккумулятори
іоністори
питомі параметри
electric transport
energy
power
energy storage
energy intensity
flywheel
batteries
specific parameters
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Войтенко В. А. Системы накопления энергии в электрическом транспорте / В. А. Войтенко, К. И. Семенов, М. В. Матковский // Електротехнічні та комп’ютерні системи. - 2019. - № 30. - С. 63-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2019_30_10
Краткий осмотр (реферат): Рассматриваются известные системы накопления энергии, применяемые на электротранспорте, их удельные технические параметры, ресурс, экономические и экологические аспекты. Проводится сравнительный анализ их конструкционных особенностей и технических параметров. Анализируются возможности применения различных типов накопителей на транспортных средствах, делаются выводы о тенденциях развития накопителей энергии, формулируются рекомендации по области применения накопителей для некоторых конкретных видов транспорта.
Розглядаються відомі системи накопичення енергії в електротранспорті, їх питомі технічні параметри, ресурс та їх конструкційні особливості. Проводиться порівняльний аналіз різних типів накопичувачів енергії можливості їх застосування в різних видах транспорту, на підставі чого робляться висновки про тенденції розвитку накопичувачів, на підставі яких формулюються рекомендації щодо вибору накопичувачів в деяких конкретних видів транспорту і їх конструкційні особливості. Показано, що механічні та електромеханічні системи накопичення енергії вже широко використовуються при рекуперації енергії в електротранспорті. Рекомендується при використанні будь-якого накопичувача енергії враховувати чималі витрати, необхідні на розробку і створення систем накопичення та рекуперації енергії. Тому починати роботи по їх розробці і впровадженню треба після всебічного аналізу можливих вигод від застосування систем накопичування енергії враховуючі додаткові витрати на їх обладнання і експлуатацію. Окрім цього треба враховувати можливість модернізації існуючих накопичувачів енергії, а також екологічні аспекти їх використання на всіх етапах, починаючи з виробництва накопичувачів енергії та закінчуючи їх утилізацією. Подальший прогрес у розвитку практично всіх типів накопичувачів енергії автори пов'язують, в першу чер- гу, з появою нових матеріалів. Робиться висновок, що в даний час найбільш перспективними системами акумулювання енергії для всіх видів транспорту, слід вважати літієві акумулятори, маховикові накопичувачі енергії та накопичувачі енергії на базі іоністорів (супер-конденсаторів). Відзначаються великі можливості, які полягають у розвитку комбінованих систем наковичення енергії з використанням супер-маховиків, супер-конденсаторів і електрохімічних акумуляторів, кожен з яких доповнює інші за різними параметрами.
Considered known systems of energy storage in electric transport, their specific parameters, resource, economic and environmental aspects. Their comparative analysis of possibilities is conducted! Application of different types of accumulators in different types of transport, on the basis of which are made Conclusions on Trends in the development of accumulators, on the basis of which formulate recommendations for the Choice of accumulators in for some specific transport messages and their structural features. It has been shown that inertial energy accumulation systems are already widely used in energy recovery in electric transport and for equalization of load in traction networks. In this case, the use of accumulating systems with a flywheel in an electric vehicle is dangerous in saints with the risk of an imbalance. It is concluded that superconducting energy storage systems should be considered promising as their use is associated with many difficulties. It is recommended that when using any energy storage device, consider the considerable expenses necessary for the development and creation of energy storage and recovery systems, and begin practical work on their implementation after a comprehensive analysis of the possible benefits from their use in relation to additional equipment and maintenance costs, the possibility of upgrading existing energy storage devices, environmental aspects of use (at all stages, starting with the production of a power storage and ending with its utilization). The further progress in the development of virtually all types of drives, the authors associate, in the first place, with the emergence of new materials. It is concluded that at present, the most promising systems of energy storage for all types of transport, should be considered flywheel drives and drives based on super-capacitors. There are great opportunities, which consist in the development of combined energy storage systems using super-flywheels, super-capacitors and electro-chemical accumulators, each of which complements another by different parameters
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2019_30_10
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11429
ISSN: 2221-3805
2221-3937
Располагается в коллекциях:Статті каф. ЕМІ
Електротехнічні та комп'ютерні системи №30(106), 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
etks_2019_30_10 (1).pdf902.44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.