Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11587
Название: Development and research of throttle-regulating valves with increased erosion resistance
Другие названия: Розробка і дослідження дросельно-регулюючого вентиля з підвищеною ерозійної стійкістю
Авторы: Korolyov, Alexsandr
Корольов, Олександр Вікторович
Королев, Александр Викторович
Pavlyshyn, Pavlo
Павлишин, Павло Яремович
Ключевые слова: erosion
flow characteristic
valve of new design
experiment
pressure distribution
ерозія
вентиль нової конструкції
видаткова характеристика
експеримент
розподіл тиску
Дата публикации: 2020
Издательство: Одеса: [б. в.]
Библиографическое описание: Koroliov, O., Pavlyshyn, P. (2020). Development and research of throttle-regulating valves with increased erosion resistance. Odes`kyi Polytechnichnyi Universytet, Pratsi, 3 (62, 64–69.
Koroliov, O. Development and research of throttle-regulating valves with increased erosion resistance / O. Koroliov, P. Pavlyshyn // Пр. Одес. політехн. ун-ту. – Одеса, 2020. – Вип. 3 (62). – P. 64–69.
Краткий осмотр (реферат): The reliability and trouble-free operation of nuclear power plants is due to the reliability of the pipeline systems connecting the main and auxiliary equipment. The main elements of such systems are power valves, the reliable operation of which largely determines the reliability of the NPP as a whole. At the same time, one of the problems that reduce the service life of the reinforcement is the erosive wear of its main elements. The article is devoted to the development and experimental research of reinforcement with increased resistance to erosion wear. The problems associated with the operation of valves and the relevance of the raised problem are shown. It should be noted that the study of such a valve is performed for the first time. A feature of the valve design is that the medium, passing through the regulator, does not leave the valve, but enters the porous filling, where the flow rate and associated noise are effectively damped. The article presents an experimental design of such a valve and describes an experimental stand for its research, gives a description of research methods. To study the flow in the porous layer, 12 sensors were used, inserted into the layer. Fractional polyethylene was used as a porous backfill, therefore the experiment was carried out at low pressures and normal temperatures. As a result of the experiment, the pressure distribution in the porous layer was obtained depending on the degree of valve opening and the increase in flow through it. Nonlinear dependences are obtained at average flow rates and linear at maximum and minimum flow rates. It has been established that in such reinforcement the section with a high velocity of the medium will be in a porous backfill. The study of the hydraulic characteristic showed that this characteristic has near linear character, similar for flows in porous media.
Надійність і безаварійність роботи атомних станцій обумовлена надійністю роботи трубопровідних систем, що пов'язують основне і допоміжне обладнання. Основними елементами таких систем є енергетична арматура (клапани, вентилі та ін.), надійна робота якої багато в чому визначає надійність АЕС в цілому. При цьому однією з проблем, що знижують ресурс арматури, є ерозійний знос основних її елементів. Стаття присвячена розробці і експериментальному дослідженню вентиля з підвищеною стійкістю до ерозійного зносу. В статті показані проблеми, які пов'язані з експлуатацією вентиля і, як наслідок, обумовлюється актуальність дослідження. Слід зазначити, що дослідження вентиля запропонованої конструкції виконується вперше. Особливістю конструкції вентиля є те, що робоче середовище, проходячи орган регулювання, потрапляє в пористу засипку, де відбувається ефективне гасіння швидкості потоку і пов'язаного з цим шумом. Представлена експериментальна конструкція вентиля і описаний експериментальний стенд для його дослідження, дається опис методів дослідження. Для дослідження течії в пористому шарі вентиля використовувалися 12 датчиків, заведених всередину шару. У якості пористої засипки використовувався дрібний поліетилен, тому експеримент проводився на низькому тиску і при нормальних температурах. В результаті експерименту отримано розподіл тиску в пористому шарі в залежності від ступеня відкриття вентиля і збільшення витрати через нього. Отримано нелінійні залежності на середніх витратах і лінійні на максимальних і мінімальних витратах. Встановлено, що в такому вентилі ділянка з високою швидкістю середовища буде перебувати в пористої засипці. Дослідження гідравлічної характеристики показало, що вона має характер близький до лінійного, подібний для течій в пористих середовищах
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): 10.15276/opu.3.62.2020.08
https://pratsi.opu.ua/app/webroot/articles/1612860689.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11587
ISSN: 2076-2429
2223-3814
Располагается в коллекциях:Статті каф. АЕС
Праці Одеського політехнічного університету, №3(62), 2020

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1612860689.pdf341.56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.