Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12126
Название: Формування реклами як специфічного виду суспільних комунікацій
Другие названия: Formation of advertising as a specific type of public communications
Формулирование рекламы как специфического вида общественных коммуникаций
Авторы: Бабіна, Валентина Олександрівна
Бабина, Валентина Александровна
Babina, Valentyna
Дата публикации: 20-Апр-2021
Издательство: Київ : Вид. центр КНУКіМ
Библиографическое описание: Бабіна, В. О. Формування реклами як специфічного виду суспільних комунікацій / В. О. Бабіна // Акт. дискурси мистецтва естради: традиції та європ. інтеграція : матеріали Всеукр. наук. конф. наук.-пед. працівників, докторантів, аспірантів, здобувачів, магістрантів та студентів, м. Київ, 20 квіт. 2021 р. / Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 2021. - С. 234-237.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12126
ISBN: 978-966-602-331-8
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. МВП

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бабіна кітень.pdfФормування реклами як специфічного виду суспільних комунікацій2.22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.