Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12533
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГричан, Яна Вікторівна-
dc.contributor.authorHrychan, Yana-
dc.contributor.authorКонак, Євгенія Іванівна-
dc.contributor.authorKonak, Eugenia-
dc.date.accessioned2022-05-05T11:12:17Z-
dc.date.available2022-05-05T11:12:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГричан, Я. В. Сегментація споживачів / Я. В. Гричан ; наук. керівник Є. І. Конак // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 10-12.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12533-
dc.description.abstractОсновною передумовою ефективної товарної, цінової, збутової та рекламної діяльності підприємства є виділення більш-менш однорідних груп споживачів - сегментація ринку. Сегментація ринку - це досить складний за виконанням метод дослідження зовнішнього середовища компанії. Іноді він некоректно реалізується при проведенні заходів силами самої компанії, приводячи до різних помилок.en
dc.description.abstractThe main prerequisite for effective product, price, sales and advertising activities of the enterprise is the allocation of more or less homogeneous consumer groups - market segmentation. Market segmentation is a rather complex method of studying the company's external environment. Sometimes it is incorrectly implemented when conducting events by the company itself, leading to various errors.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса, ОПen
dc.subjectсегментаціяen
dc.subjectпрофільen
dc.subjectспоживчий ринокen
dc.subjectметод аналізу взаємодійen
dc.subjectринок організаційen
dc.subjectкритеріїen
dc.subjectмакросегментаціяen
dc.subjectкластерний аналізen
dc.subjectмікросегментаціяen
dc.subjectsegmentationen
dc.subjectconsumer marketen
dc.subjectprofileen
dc.subjectmarket of organizationsen
dc.subjectmethod of interaction analysisen
dc.subjectmacrosegmentationen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectmicrosegmentationen
dc.subjectcriteriaen
dc.titleСегментація споживачівen
dc.title.alternativeConsumer segmentationen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра маркетингуuk
opu.citation.firstpage10-
opu.citation.lastpage12-
opu.staff.idkonak.ie.i@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. маркетингу
Тези доповідей 57-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10-12-Hrychan.doc32 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.