Матеріали конференцій, семінарів каф. маркетингу Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 42
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Лідогенерація. Методи залучення нових лідівПроцей, Анна Сергіївна; Protsei, Anna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
2022Основи маркетингових дослідженьПрисяжнікова, Катерина Сергіївна; Prysyazhnikova, Kateryna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
2022Комплекс маркетингуОсипенко, Наталія Валеріївна; Osipenko, Natalia; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
2022Грінвошинг як форма екологічного маркетингу сучасних компанійОдинець, Катерина Олександрівна; Odynets, Kateryna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
2022Сила емоцій в маркетингуНаніш, Юлія Іванівна; Nanish, Yulia; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
2022Класифікація рекламних заходівКлимова, Єлизавета Ігорівна; Klimova, Elizabeth; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
2022Сегментація споживачівГричан, Яна Вікторівна; Hrychan, Yana; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
2021Складові ресурсного потенціалу аграрного підприємстваЛашкін, Гліб Миколайович; Лашкин, Глеб Николаевич; Lashkin, Gleb; Пучкова, Світлана Ігорівна; Пучкова, Светлана Игоревна; Puchkova, Svitlana
Май-2018Game marketingГончарук, Н. Р.; Златова, И. А.
Дек-2016Управління проектом відкриття co-working-центр «Фокус»Коваленко, А. С.
Дек-2016Управління ризиками в ІТ-проектахГусятникова, А. В.
Дек-2016Особливості впровадження проектного управління на торговельних підприємствахВасілатій, В. І.
2017МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВІДНОШЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ДО НОВОЇ ПРОДУКЦІЇМаковецька, Д. О.
2017ОЦІНКА ПОТЕНЦІАЛУ АТ «ОБОЛОНЬ »Мельник, А. В.
2017КОНКУРЕНТНИЙ АНАЛІЗ ПДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯКафедра маркетингу; Чукурна, О. П.
2017СУЧАСНІ МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В ІНТЕРНЕТІЧукурна, О. П.; Райнова, О. В.; Березянська, В. А.
2017СУЧАСНІ МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ В СФЕРІ АГРОФРАНЧАЙЗИНГУЧукурна, О. П.; Поліщук, Н.; Бурдикіна, М.
2017МАТРИЦЯ ВИЗНАЧЕННЯ НЕОБХІДНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЛОГИСТИЧНОГО АУТСОРСИНГУЧукурна, О. П.; Буряк, А. О.; Дікусар, М. В.
2017НАПРЯМИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ ІНТЕРНЕТ – МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬЯшкіна, О. І.; Влах, Л. П.; Бороган, Х. А.
2016ПЕРЕШКОДИ ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІБутук, О. І.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 42