Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12534
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКлимова, Єлизавета Ігорівна-
dc.contributor.authorKlimova, Elizabeth-
dc.contributor.authorКонак, Євгенія Іванівна-
dc.contributor.authorKonak, Eugenia-
dc.date.accessioned2022-05-05T11:46:21Z-
dc.date.available2022-05-05T11:46:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКлимова, Є. І. Класифікація рекламних заходів / Є. І. Климова ; наук. керівник Є. І. Конак // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 13-15.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12534-
dc.description.abstractІнтенсивно розвиваючись, реклама в незалежній Україні стає все більш значущим соціальним фактором. Проблема соціокультурного осмислення ролі і місця реклами в умовах переходу України до інформаційного суспільства все ще залишається маловивченою як у теоретичному, так і в практичному аспектах. До того ж її вивчення повинно бути міждисциплінарним, бо об’єднує масову комунікації, соціальні відносини у суспільстві, ринкові відносини в економіці.en
dc.description.abstractIntensively developing, advertising in independent Ukraine is becoming an increasingly important social factor. The problem of socio-cultural understanding of the role and place of advertising in the transition of Ukraine to the information society is still poorly understood in both theoretical and practical aspects. In addition, its study should be interdisciplinary, because it combines mass communication, social relations in society, market relations in the economy.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса, ОПen
dc.subjectрекламаen
dc.subjectЗМІen
dc.subjectмаркетингen
dc.subjectпродажen
dc.subjectзбутen
dc.subjectконкуренціяen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectmass mediaen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsalesen
dc.subjectsalesen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleКласифікація рекламних заходівen
dc.title.alternativeClassification of advertising activitiesen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра маркетингуuk
opu.citation.firstpage13en
opu.citation.lastpage15en
opu.staff.idkonak.ie.i@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. маркетингу
Тези доповідей 57-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13-15-Klimova.docx10.43 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.