Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12535
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНаніш, Юлія Іванівна-
dc.contributor.authorNanish, Yulia-
dc.contributor.authorКонак, Євгенія Іванівна-
dc.contributor.authorKonak, Eugenia-
dc.date.accessioned2022-05-05T12:33:09Z-
dc.date.available2022-05-05T12:33:09Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНаніш, Ю. І. Сила емоцій в маркетингу / Ю. І. Наніш ; наук. керівник Є. І. Конак // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 16-17.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12535-
dc.description.abstractРобота присвячена виявленню ефективності використання емоцій у маркетингу. Було проаналізовано найпоширеніші приклади використання емоційного маркетингу і як та коли краще його використовуватиen
dc.description.abstractThe work is devoted to identifying the effectiveness of the use of emotions in marketing. The most common examples of the use of emotional marketing and how and when to use it were analyzed.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса, ОПen
dc.subjectемоціїen
dc.subjectрекламаen
dc.subjectмаркетингen
dc.subjectemotionsen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectadvertisingen
dc.titleСила емоцій в маркетингуen
dc.title.alternativeThe power of emotions in marketingen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра маркетингуuk
opu.citation.firstpage16en
opu.citation.lastpage17en
opu.staff.idkonak.ie.i@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. маркетингу
Тези доповідей 57-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
16-17-Nanish.docx10.03 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.