Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12582
Название: Вплив конструкційних та експлуатаційних факторів на запас ходу електромобілів
Другие названия: Influence of design and operating factors on the stock of electric vehicles
Авторы: Вчерашній, Дмитро Володимирович
Vcherashniy, Dmytro
Кезля, Ілля Олегович
Kezlya, Illya
Чабан, Сергій Григорович
Chaban, Sergey
Ключевые слова: коефіцієнт маси батареї
допустимий рівень розряду батареї
питома витрата електроенергії на рух електроавтомобіля
випробувальний цикл
запас ходу
середній ККД системи електроприводу електромобіля
battery mass ratio
permissible battery discharge level
specific consumption of electricity for the movement of the electric car
test cycle
power reserve
average efficiency of the electric drive system of the electric car
Дата публикации: 2022
Издательство: Одеса, ОП
Библиографическое описание: Вчерашній, Д. В. Вплив конструкційних та експлуатаційних факторів на запас ходу електромобілів / Д. В. Вчерашній, І. О. Кезля ; наук. керівник С. Г. Чабан // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 115-127..
Краткий осмотр (реферат): Актуальність питання впровадження електромобілів в народне господарство обумовлено реалізацією вимог економічного, екологічного, політичного, технічного, психологічного та естетичного характерів. Повністю розділити ці сфери за змістом неможливо, оскільки між ними існують складні взаємозв'язки. Зростання потреби в енергетичних ресурсах та їх поступове виснаження, високі ціни та відсутність пального нафтового виробництва, особливо в умовах війни, на фоні гострих екологічних проблем тільки підсилює заміщення на ринку транспортних засобів на користь електрокарів Даний вид транспорту, при використанні нетрадиційних джерел енергії, на сьогоднішній день є самим екологічно чистим, тому що він менше впливає на зміну клімату, дозволяє істотно знизити глобальні викиди CO2, не виробляє викидів в атмосферу і зменшує шумове навантаження. Всі перераховані вище фактори особливо актуальні в міських умовах. Важливим фактором, який стримує впровадження електроавтомобілів являється його економічність, та запас ходу. Запас ходу, який задається заводом виробником в реальних умовах експлуатації в значній мірі залежить від умов експлуатації. Тому метою даного дослідження являється наступне: -провести аналіз стандартів для визначення запасу ходу електромобілів: -скласти енергетичний баланс електроавтомобіля; - за допомогою теоретичної оцінки техніко - експлуатаційних параметрів на прикладі автомобіля Тесла Моделі 3 LR 19 провести розрахунки запасу ходу при експлуатації електромобіля за випробувальними циклами NEDC та WLTP; -провести уточнення теоретичних розрахунків запасу ходу з урахуванням терміну служби акумулятора та експлуатаційних умов.
The urgency of the introduction of electric vehicles in the national economy is due to the implementation of the requirements of economic, environmental, political, technical, psychological and aesthetic nature. It is impossible to completely separate these areas by content, because there are complex relationships between them. Growing demand for energy resources and their gradual depletion, high prices and lack of fuel oil production during the war against the background of acute environmental problems only increases the substitution in the market of vehicles in favor of electric cars. This type of transport, using unconventional energy sources, is currently the most environmentally friendly, because it has less impact on climate change, significantly reduces global CO2 emissions, does not produce emissions and reduces noise pollution. All the above factors are especially relevant in urban conditions. An important factor hindering the introduction of electric cars is its efficiency and range. The power reserve set by the manufacturer in real operating conditions largely depends on the operating conditions. Therefore, the purpose of this study is as follows: - to analyze the standards for determining the power reserve of electric vehicles: - to make the energy balance of the electric car; - by means of theoretical estimation of technical and operational parameters on an example of the Tesla car Model 3 LR 19 to carry out calculations of a power reserve at operation of the electric car on test cycles of NEDC and WLTP; - to clarify the theoretical calculations of the power reserve, taking into account the battery life and operating conditions.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12582
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. АТ
Тези доповідей 57-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
115-127-Vcherashniy-Kezlya.docx333.32 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.