Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1281
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗахарченко, Віталiй Iванович-
dc.contributor.authorZakharchenko, Vitalii-
dc.contributor.authorМетіль, Тетяна Костянтинiвна-
dc.contributor.authorMethyl, Tatiana-
dc.date.accessioned2017-02-28T07:39:06Z-
dc.date.available2017-02-28T07:39:06Z-
dc.date.issued2015-11-
dc.identifier.citationЗахарченко, В. І. Формування регіональної системи програмування та стратегічного управління маркетинговими процесами / В. І. Захарченко, Т. К. Метіль // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2015. – № 6 (22). – С. 11–16.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttp://economics.opu.ua/files/archive/2015/No6/11.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1281-
dc.description.abstractВизначено концептуальні підходи до оцінки зовнішньоекономічної діяльності та якістю виробничих процесів українських регіонів. Запропоновано інструменти регулювання зовнішньоекономічної діяльності регіону з використанням методів експортного аналізу та програмуванняen
dc.description.abstractDefined conceptual approaches to evaluating foreign economic activity and quality of production processes Ukrainian regions. Instruments proposed regulation of foreign trade activities in the region using the methods of analysis and programming of export.en
dc.description.abstractОпределены концептуальные подходы к оценке внешнеэкономической деятельности и качеством производственных процессов украинских регионов. Предложены инструменты регулирования внешне- экономической деятельности региона с использованием методов экспортного анализа и программированияen
dc.language.isouken
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjectконцептуальні підходиen
dc.subjectінструментиen
dc.subjectрегіонen
dc.subjectвідтворенняen
dc.subjectпрогнозуванняen
dc.subjectпрограмуванняen
dc.subjectмаркетингові процесиen
dc.subjectстратегічне управлінняen
dc.subjectconceptual approachesen
dc.subjecttoolsen
dc.subjectregionen
dc.subjectreproductionen
dc.subjectforecastingen
dc.subjectprogrammingen
dc.subjectmarketing processesen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectконцептуальные подходыen
dc.subjectинструментыen
dc.subjectрегионen
dc.subjectвоспроизведениеen
dc.subjectпрогнозированияen
dc.subjectпрограммированияen
dc.subjectмаркетинговые процессыen
dc.subjectстратегическое управлениеen
dc.titleФормування регіональної системи програмування та стратегічного управління маркетинговими процесамиen
dc.title.alternativeFormation of regional system of programming and strategic management of the marketing processen
dc.typeArticleen
opu.facultyІБЕІТ-
opu.kafedraКафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльностіuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage11en
opu.citation.lastpage16en
opu.citation.issue№6(22), 2015en
opu.staff.ida.v.lapin@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Статті каф. ММІ
ЕКОНОМІКА: реалії часу №6(22), 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
11.pdf384.89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора