Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13199
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКірносова, Марина Василівна-
dc.contributor.authorКирносова, Марина Васильевна-
dc.contributor.authorKirnosova, Maryna Vasilivna-
dc.contributor.authorДавидова, Ганна Віталіївна-
dc.contributor.authorДавыдова, Анна Витальевна-
dc.contributor.authorDavidova, Anna Vitalivna-
dc.date.accessioned2023-01-12T13:41:43Z-
dc.date.available2023-01-12T13:41:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКірносова, М. В. Методичні рекомендації та вимоги до проходження виробничої практики для здобувачів спеціальності 075 – «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / уклад. : М. В. Кірносова, Г. В. Давидова. - Одеса : Нац. ун-т "Одес. політехніка", 2022. – 23 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13199-
dc.description.abstractВідповідно до учбового плану здобувачі після закінчення 3-го курсу проходять виробничу практику. Програма практики відповідає основним завданням, предметам та змісту дисциплін, які вивчаються здобувачами 1-3 курсів спеціальності 075 - «Маркетинг». Концепція, методологія і технологія маркетингу носять універсальний характер і можуть використовуватися в усіх галузях і секторах економіки. Це означає, що базами практики для здобувачів-маркетологів можуть бути різноманітні підприємства, організації і установи. Розподіл здобувачів за базами практики затверджується наказом ректора. Здобувачі можуть самостійно підібрати бази практики за наявністю належним чином оформленої заяви з підписом керівника організації. По закінченні практики здобувачі повинні представити на кафедру і захистити звіт, оформлений згідно з вимогами, які вказані в методичних вказівках. До звіту повинна додаватись характеристика на здобувача, складена керівником практики від бази практики. Інформація, зібрана (отримана) здобувачами під час проходження практики може бути використана при написанні курсових робіт із маркетингових дисциплін на наступних курсах та при виконанні випускної бакалаврської роботи.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectВиробнича практикаen
dc.subjectМаркетингen
dc.titleМетодичні рекомендації та вимоги до проходження виробничої практики для здобувачів спеціальності 075 – «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освітиen
dc.typeOtheren
opu.staff.idm.v.kirnosova@op.edu.uaen
opu.staff.ida.v.davudova@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Підручники, навчальні посібники каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МетодВиробПракт2022.doc332.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.