Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13407
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБавико, Олександр Євгенович-
dc.contributor.authorBavyko, Oleksandr-
dc.contributor.authorЯновський, Данило Леонідович-
dc.contributor.authorYanovskyi, Danylo-
dc.date.accessioned2023-04-06T17:27:17Z-
dc.date.available2023-04-06T17:27:17Z-
dc.date.issued2022-03-12-
dc.identifier.citationБавико, О. Є. Управлінські аспекти забезпечення зростання товарообороту торговельних підприємств в умовах зростання конкуренції / О. Є. Бавико, Д. Л. Яновський // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2022. – № 2 (60). – С. 22–28.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13407-
dc.description.abstractПостійне зростання ступеня конкурентної боротьби істотно ускладнює вирішення основного управлінського завдання торговельного підприємства яке полягає у збільшенні товарообороту. Алгоритм вирішення цього завдання формується в межах концептуальних основ управління підприємницькими структурами, впровадження принципів управління якістю, використання сучасних технологій в організації торгівлі. Монополістичний характер конкуренції на локальний ринку реалізації автомобільних запасних частин обумовлює наступні напрями підвищення ефективності управління товарооборотом: оптимізація бізнес-процесів у напрямі зменшення витрат; активізація збутової політики на основі електронних каналів збуту; моніторинг активностей конкурентів та вчасне корегування своїх тактик; диверсифікація у суміжні сегменти ринку; посилення зворотного зв’язку зі споживачами; оптимізація системи нарахування заробітної плати.en
dc.description.abstractThe constant increase in the degree of competition significantly complicates the solution of the main managerial task of a commercial enterprise, which consists in increasing turnover. The algorithm for solving this problem is formed within the framework of the conceptual foundations of managing business structures, introducing the principles of quality management, and using modern technologies in organizing trade. The monopolistic nature of competition in the local market for the sale of automotive spare parts determines the following areas for improving the efficiency of trade management: optimization of business processes in the direction of cost reduction; activation of sales policy based on electronic distribution channels; monitoring the activities of competitors and timely adjustment of their tactics; diversification into related market segments; strengthening customer feedback; optimization of the payroll system.en
dc.language.isouken
dc.publisherДержавний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectтоварооборотen
dc.subjectуправлінняen
dc.subjectторговельні підприємстваen
dc.subjectпідвищення ефективностіen
dc.subjectсистема управлінняen
dc.subjectменеджмент якостіen
dc.subjectпрограма підвищення ефективностіen
dc.subjectturnoveren
dc.subjectmanagementen
dc.subjecttrade enterprisesen
dc.subjectefficiency increaseen
dc.subjectmanagement systemen
dc.subjectquality managementen
dc.subjectefficiency improvement programen
dc.titleУправлінські аспекти забезпечення зростання товарообороту торговельних підприємств в умовах зростання конкуренціїen
dc.title.alternativeManagement aspects of ensuring the growth of turnover of trade enterprises in conditions of increasing competitionen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalЕкономіка: реалії часуen
opu.citation.firstpage22en
opu.citation.lastpage28en
opu.citation.issue2(60)en
Располагается в коллекциях:ЕКОНОМІКА: реалії часу №2(60), 2022 

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
22.pdf399.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора