Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13552
Название: Strategic organizational optimization of business processes of a logistics enterprise in the context of crisis changes in the economy
Другие названия: Стратегічна організаційна оптимізація бізнес-процесів логістичного підприємства в умовах кризових змін в економіці
Авторы: Bavyko, Oleksandr
Бавико, Олександр Євгенович
Bavyko, Olena
Бавико, Олена Олександрівна
Ключевые слова: організаційна оптимізація
бізнес-процес
стратегія
логістичне підприємство
організаційні зміни
організаційний розвиток
organizational optimization
business process
strategy
logistics enterprise
organizational changes
organizational development
Дата публикации: 2021
Издательство: Державний університет "Одеська політехніка"
Библиографическое описание: Bavyko, O. Ye., Bavyko, O. O. (2021). Strategic organizational optimization of business processes of a logistics enterprise in the context of crisis changes in the economy. Economic journal Odesa polytechnic university, N 4 (18), p. 5–13.
Bavyko, O. Ye. Strategic organizational optimization of business processes of a logistics enterprise in the context of crisis changes in the economy / O. Ye. Bavyko, O. O. Bavyko // Economic journal Odesa polytechnic university = Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту. – 2021. – N 4 (18). – P. 5–13.
Краткий осмотр (реферат): Постійне посилення кризових тенденцій у соціально-економічному розвитку обумовлює необхідність цифрової організаційної оптимізації бізнес-процесів підприємницьких структур. На основі GAP-аналізу діяльності логістичних підприємств визначено дві основні проблеми: зменшення доходів та високий рівень собівартості послуг. За сучасних умов для підприємств відповідного типу доцільно обирати стратегію обмеженого зростання. В межах зазначеної стратегії розроблено два основних напрями оптимізації бізнес-процесів. Перший напрям, спрямований на зменшення обсягів витрат, передбачає організацію дистанційної роботи офісного персоналу. Другий напрям спрямований на горизонтальне стиснення бізнес-процесів за рахунок автоматизації комунікацій між співробітниками і клієнтами.
The constant strengthening of crisis trends in socio-economic development makes it necessary to digitally optimize the business processes of business structures. Based on the GAP-analysis of the activities of logistics companies, two main problems have been identified: reduced revenues and high levels of service costs. In modern conditions, it is advisable to choose a strategy of limited growth for enterprises of this type. Within the framework of this strategy, two main directions of business process optimization have been developed. The first direction, aimed at reducing costs, involves the organization of remote work of office staff. The second direction is aimed at horizontal compression of business processes by automating communications between employees and customers.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13552
ISSN: 2521-6384
Располагается в коллекциях:Економічний журнал, № 4 (18), 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5.pdf730.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.