Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13768
Название: | Конкурентна розвідка: сутність, підходи до визначення, задачi |
Другие названия: | Competitive intelligence: essence, approaches to definition, objectives |
Авторы: | Ковтуненко, Ксенія Валеріївна Kovtunenko, Kseniia Пар'єва, Олександра Олександрівна Parieva, Oleksandra |
Ключевые слова: | competitive intelligence competition marketing approach competitive security business information monitoring of the competitive environment конкурентна розвідка конкуренція маркетинговий підхід конкурентна безпека бізнес-інформація моніторинг конкурентного середовища |
Дата публикации: | 12-Янв-2020 |
Издательство: | Одеський національний політехнічний університет |
Библиографическое описание: | Ковтуненко, К. В. Конкурентна розвідка: сутність, підходи до визначення, задачі / К. В. Ковтуненко, О. О. Пар’єва // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту = Economic journal Odesa polytechnic university. – 2020. – № 1 (11). – С. 120–128. |
Краткий осмотр (реферат): | The article is devoted to the study of the essence of the economic category "competitive intelligence". The existing approaches of
domestic and foreign scientists to the definition of the essence of competitive intelligence are investigated and generalized. The
reasons why enterprises conduct competitive intelligence are determined: curiosity, expectation and follow-up. A marketing
approach to defining the essence of competitive intelligence is proposed, the author's interpretation is formulated. The tasks of
competitive intelligence have been determined and systematized, the need for their centralization has been substantiated by
creating a competitive security system at the enterprise and the corresponding structural unit. Стаття присвячена дослідженню сутності економічної категорії «конкурентна розвідка». Досліджено і узагальнено існуючі підходи вітчизняних та зарубіжних науковців до визначення сутності конкурентної розвідки. Визначено причини, за якими підприємства проводять конкурентну розвідку: цікавість, очікування і наслідування-передбачення. Запропоновано маркетинговий підхід до визначення сутності конкурентної розвідки, сформульовано авторське тлумачення. Визначені та систематизовані задачі конкурентної розвідки, обґрунтована необхідність їх централізації через створення на підприємстві системи конкурентної безпеки і відповідного структурного підрозділу. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | 10.15276/EJ.01.2020.15 10.5281/zenodo.4664295 http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13768 |
ISSN: | 2521-6384 (Online) 2521-103X (Print) |
Располагается в коллекциях: | Економічний журнал, № 1 (11), 2020 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
120.pdf | 695.78 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.