Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13768
Название: Конкурентна розвідка: сутність, підходи до визначення, задач
Другие названия: Competitive intelligence: essence, approaches to definition, objectives
Авторы: Ковтуненко, Ксенія В.
Пар’єва, Олександра О.
Kovtunenko, Ksenіia V.
Pareva, Oleksandra O.
Ключевые слова: competitive intelligence
competition
marketing approach
competitive security
business information
monitoring of the competitive environment
конкурентна розвідка
конкуренція
маркетинговий підхід
конкурентна безпека
бізнес-інформація
моніторинг конкурентного середовища
Дата публикации: 12-Янв-2020
Издательство: Одеський національний політехнічний університет
Библиографическое описание: Ковтуненко, К. В. Конкурентна розвідка: сутність, підходи до визначення, задачі / К. В. Ковтуненко, О. О. Пар’єва // Екон. журн. Одес. політехн. ун-ту. – 2020. – No 1 (11). – С. 120-128.
Краткий осмотр (реферат): The article is devoted to the study of the essence of the economic category "competitive intelligence". The existing approaches of domestic and foreign scientists to the definition of the essence of competitive intelligence are investigated and generalized. The reasons why enterprises conduct competitive intelligence are determined: curiosity, expectation and follow-up. A marketing approach to defining the essence of competitive intelligence is proposed, the author's interpretation is formulated. The tasks of competitive intelligence have been determined and systematized, the need for their centralization has been substantiated by creating a competitive security system at the enterprise and the corresponding structural unit.
Стаття присвячена дослідженню сутності економічної категорії «конкурентна розвідка». Досліджено і узагальнено існуючі підходи вітчизняних та зарубіжних науковців до визначення сутності конкурентної розвідки. Визначено причини, за якими підприємства проводять конкурентну розвідку: цікавість, очікування і наслідування-передбачення. Запропоновано маркетинговий підхід до визначення сутності конкурентної розвідки, сформульовано авторське тлумачення. Визначені та систематизовані задачі конкурентної розвідки, обґрунтована необхідність їх централізації через створення на підприємстві системи конкурентної безпеки і відповідного структурного підрозділу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): 10.15276/EJ.01.2020.15
10.5281/zenodo.4664295
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13768
ISSN: 2521-6384 (Online)
2521-103X (Print)
Располагается в коллекциях:Економічний журнал, № 1 (11), 2020

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
120.pdf695.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.