Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13969
Название: Використання нейромаркетингу у брендингу
Другие названия: Use of neuromarketing in branding
Авторы: Антіпова, Ольга Михайлівна
Antipova, Olha
Кірносова, Марина Василівна
Kirnosova, Maryna
Ключевые слова: нейромаркетинг
брендинг
розвиток нейромаркетингу
нейромаркетинг у брендингу
neuromarketing
branding
development of neuromarketing
neuromarketing in branding
Дата публикации: 2023
Издательство: Національний університет "Одеська політехніка"
Библиографическое описание: Антіпова, O. М. Використання нейромаркетингу у брендингу / О. М. Антіпова ; наук. керівник М. В. Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 58-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2023. - С. 308-313.
Краткий осмотр (реферат): В даному матеріалі розглянуто використання нейромаркетингу у брендингу, застосування його принципів на практиці. Також розглянуто переваги та недоліки у цього методу,подальші перспективи розвитку нейромаркетингув світі і, зокрема, в Україні.
This material examines the use of neuromarketing in branding, the application of its principles in practice. Also considered are the advantages and disadvantages of this method, further prospects for the development of neuromarketing in the world and, in particular, in Ukraine.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13969
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
308-313-Antipova.doc1.78 MBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.